handdator

Visa fullständig version : Sjekk hvilken kjendis du ligner på


Admirala
2006-11-13, 18:24
Joda, det er vel gøy?

Gå inn på http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php
Legg inn et portrettfoto av deg selv, og du får vite det!

Selv ligner jeg etter sigende på Sezen Aksu, en tyrkisk sangerinne, og Heather Locklear. Hm.

Charlotte!
2006-11-13, 20:06
Hej Admirala,

Det här var ju jättekul! Jag testade flera foton men den gemensamma nämnaren var Marica Cross, hon som bl a spelar Bree i Desperate Housewives. Vad smickrande att bli jämförd med så fantastiskt vackra kvinnor som Audrey Tautou, Yasmin Bleech, supermodellen Shalom m fl. Jag känner mig rent oemotståndligt snygg efter detta!

En klar humörhöjare!

Ha en trevlig kväll!
/Charlotte!

Lenalu
2006-11-16, 11:24
Hej!

Det här var kul!
Jag var mest lik Nick Lachey snyft_drop snyft_drop snyft_drop
men oxå Kim Cattrall ( sex and the city) flabb_flab flabb_flab flabb_flab inte illa!

Lena / som har fått dagens gapskratt

Apelsina
2006-11-16, 11:40
Jag testade flera foton men den gemensamma nämnaren var Marica Cross, hon som bl a spelar Bree i Desperate Housewives.

Då kan vi slå oss ihop för jag fick Eva Longoria (Gabrielle) i Desperate Housewives! I wish...;) flabb_flab !

LN
2006-11-16, 12:29
Min bild gav svaret JK Rowlins och en massa gamla döda gubbar som jag inte har en aning om vilka dom var, samt Carl Sagan!!!
Tro det eller ej /LN:cool:
Nu provade jag med en annan bild och fick fram bla Ronan Keating, Melinda Clarke, Mark Owen, Jamie Lynn Spears, ja jädrans vilken salig röra!!! /LN

Argyris
2006-11-16, 14:32
Jag liknar Justin Timberlake, Patrik Swayze, John Cusak:D

Detta program måste vara fel.. eller blind...

/Nico

Zanét
2006-11-16, 15:23
Jag liknar Alison Lohman, Kelly Hu, Erica Durance, Daryl Hannah, Rachel Weisz m fl :D , samtliga personer är okända för mig :confused: men tillhör säkert filmstjärnegardet :rolleyes:

Sambon var mest lik David Schwimmer, Clark Gable, Pablo Picasso, Robert De Niro och David Copperfield flabb_flab

//Zanét bye_bye

Admirala
2006-11-16, 17:25
Høres ut som du har litt av en samboer, Zanet! flabb_flab

For spesielt interesserte går det an å gå inn i menyen på "Celebrity List" og se hvem som skjuler seg bak de "ukjente" navnene.

PS! Testet en gresk kompis, og han var mest lik dronning Silvia. :D :o
Da ble han sur...

Stina
2006-11-16, 17:55
Det här var ju kul!
Jag liknar mest Tori Spelling, Meg Ryan och Daryl Hannah!
Känner mig lite snyggare nu än förut;)
//Stina

inkfish
2006-11-16, 21:17
Tro inte på det där! Jag gjorde den för några månader sedan och påstods vara lik Scarlett Johansson (eller vad hon nu heter). Jag skrattar fortfarandeflabb_flab