Visa fullständig version : Go cart
Vi skal reise til Almyrida nå i august,å jeg har noen gutter som lurer på om det finnes go cart i område.flabb_flab
Nä, det tvivlar jag på. Jag har då aldig läst om att det skulle finnas gocart i Almyridaområdet. Jag har iofs inte varit där, men ska själv dit i augusti
En snabb koll på nätet så hittade jag två gocart-banor i Chania. Kolla in länken (på norsk!)
Hilsen /Netwolf
Fick inte använda länken jag angav, men här kommer adresser till de två GoCart ställena i Chania:
MEGA DRIVE GO KART
GO CART
MOURNIES - CHANIA,
KOMMUNEN I ELEFTHERIOS VENIZELOS
TEL.: 28210 97533
KART CLUB "AYTOKINISI" - G. KANTANOLEON
GO CART
KALAMAKI,
KOMMUNEN I NEA KIDONIA
TEL.: 28210 33072
Tusen takk!! Nå blir det noen som blir glade her. Go cart er nemlig ett"must" skal ferien bli skikkelig vellykket..._B-anana for ungene ja..flabb_flab flabb_flab
Vi skal reise til Almyrida nå i august,å jeg har noen gutter som lurer på om det finnes go cart i område.flabb_flab
Vi var på en kjempefin gocartbana som ligger utmed motorveien CHANIA mellom ChANIA og Platanias - og det var den som blitt nevnt her - MEGA DRIVE GOART - annars såg man några banor när man körde runt - det står alltid skyltar så det er svart hart og misse :)
God tur !!
bye_bye
Ingela_H
2006-07-19, 20:55
Hej,
Om man tar av vid avfarten mot Chania sjukhus och håller höger in mot Chania så ligger Go-cart banan på höger sida efter plantskolan och macken.
Hälsningar
Ingela
Beste go-cartbanen ligger ved badelandet Limnopolis. Banen skal være mer enn 1000 m lang. Har ikke sett den selv, men jeg har noen tantebarn på 8 og 13 år som var frelst. Det var ikke så nøye med badelandet, men go-cartbanen var stor stas.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.