handdator

Visa fullständig version : Åter till vardagen!!

Joppan
2009-06-09, 17:51
Joppan här!

Ja, då var man hemma igen, när vi landade i Stockholm i lördagsnatt så var det 7 grader fy så vi frös, det ju som sagt liiiite varmare på Kreta.
Veckan var helt underbar kan inget annat säga, vill bara tvätta och packa igen snyft_drop Nu jobbar man 6 veckor sen börjar sommarsemestern, kanske det dyker upp nåt i augusti Ang_elx

Mvh
En mycket glad och nöjd Joppan

Lissi
2009-06-09, 18:11
Så härligt att ni är nöjda med resan....Nu har ni Grekland inom er LÄÄNGE:cool:
Vi ska väl hoppas på bättre väder hemma i sommar än vad det är nu i alla fall...Rena höststormen med regn i Lund. Stackars studenter!:eek:

Lissi -som just noterade 8 dagar och 14 timmar på nedräknaren:D

Kalimera
2009-06-10, 08:39
Välkommen hem! Dags att börja planera för nästa resa. ;)

Netwolf
2009-06-10, 08:45
Då antar jag att själens batteri har denna status:
http://www.ilounge.com/images/uploads/battery.gif
Välkommen hem!

/Netwolf

Joppan
2009-06-10, 16:07
Jovars, nog fick man ladda batterierna inte frågan om, nu väntar 5 v semester i sommar och kanske det dyker upp nåt billigt och bra så kanske man drar igen vem vet Ang_elx Fort har man packat!!!

/Joppan

emy
2009-06-15, 19:53
Ja du vet ju när ni ska komma till Georgioupoli !!!!(8 aug.verkar vara ett bra datum???
Ellerhur?
/katarina

Joppan
2009-06-17, 22:07
Ja du emy, tänk om det knackar på dörren nån kväll! Jag vet ju var du är!! Inte mig emot men hemresorna är ju så dyra just nu man kan komma ner för 497:-/pers 8/8, jag håller koll på hemresorna, har du plats om vi inte får tag i rum i sist minuten, nä skämt å sido en önskan att det dyker upp nåt billigt hemifrån vore ju inte så dumt då vet man aldrig vad vi hittar på, som sagt lås inte dörren flabb_flab

/Joppan