handdator

Visa fullständig version : Santorini....


torill
2008-08-13, 00:22
Får ikke sove i natt....flyet vårt til Santorini tar av tidlig i morgen_B-anana
Reiser med datter på 13 og barnebarn på 12 år denne gangen. Å:..som jeg lengter etter en skikkelig gresk salat og en iskald Mythosklapp_klap Har pakket kofferten full av bøker.Nå skal det slappes skikkelig av!!!bye_byebye_bye

zeus
2008-08-13, 00:39
det låter härligt ha en trevlig semester
-zeus- med 32 dagar och 5 timmar till flyget går till Aten och årets båtluff

torill
2008-08-21, 22:58
Nå har vi kommet hjem fra Santorini.....å det vet jeg det blir IKKE siste gang vi reiser dit!!!_B-anana

Vi bodde på Blue Sea,i Kamari. Ett enkelt men trivelig hotell,med kort vei til stranden. Stranden var i grunn en liten skuffelse.Å med det mener jeg at det var travelt og komme seg både i og ut av vannet. Så bassenget ble flittig brukt.
Vi har spist utrolig mye god mat,men noe av det beste var "cheese Saganaki" nydelig....klapp_klap En av de beste tavernaene var Andreas,som ligger straks nedenfor Blue Sea. Mye god mat ,og rimelige priser.
Vi var på Navys en kveld,samling for Apollogjester...Men maten der er under enhver kritikk!!!!For ikke å snakke om prisnivået...Porsjonene er så små ,at jeg trodde ikke mine egne øyner....ikke engang ungene var fornøyd der.Dit går vi ikke mer....:mad:

Det var svært selebert besøk på stranden en dag,da selveste Armani dukket opp..._B-anana Stort oppbud av presse fotografer,,,

Kalimera
2008-08-22, 12:41
Nå har vi kommet hjem fra Santorini.....å det vet jeg det blir IKKE siste gang vi reiser dit!!!Välkommen hem! Kul att du gillade ön. :) Själv åker jag dit om mindre än ett dygn. _B-anana

McCoist
2008-08-22, 14:27
Välkommen hem! Kul att du gillade ön. :) Själv åker jag dit om mindre än ett dygn. _B-anana

Hur länge tänker du vara där? Vi¨åker den 30:e, och som sagt direkt vidare till Anafi, men vi kommer att hänga lite först nere i Perissa.
Kommer ni bo på honeymoon?
På hemvägen (den 12/9) kommer vi att göra det. Det ska bli kul.

Kalimera
2008-08-22, 14:32
Kommer ni bo på honeymoon?Självklart. Vi åker därifrån innan ni kommer så tyvärr hinner vi inte ses. Annars hade vi kunnat prata Leonard Cohen. :)

yeasou
2008-08-22, 20:29
Janne O Camilla ni är ena gottegrisar. Åker som bålgetingar fram o tillbaka mellan svedala o grekdala.
Vi åker den 6/9, Moster stannar en vecka o jag två!
Kalo Taxidi!
Yeasou_B-anana

babsan
2008-08-22, 20:36
Välkommen hem! Kul att du gillade ön. :) Själv åker jag dit om mindre än ett dygn. _B-anana

Samma här. Det ska bli 4 härliga slapparveckor:D.

Barbro :)

Riitta
2008-08-22, 20:40
Ha det så gott på Santorini, alla ni som skall dit nu:)
Riittabye_bye