Visa fullständig version : Nu är den svenska sommar´n här..
Athanasia
2007-07-12, 15:13
Regnet strilar ner,var är sommaren?En sån här känns det underbarrt att ha 48 dagar kvar tills nästa resa....:)Tror nog att många i Grekland skulle vara beredda att byta med oss ,gällande vädret,med tanke på alla bränder som härjar där nu.
Här tittar solen mellan molnen. Vi lär inte vinna denna veckas solliga men vad gör det när vi legat på 1:a plats två veckor i rad. Frånsett den senaste veckan och någon enstaka dag har vi här vid norrlandskusten haft en alldeles underbar sommar.
Eva
Jag är så trött på detta vädret redan nu efter en vecka. Jag har kommit fram till att jag behöver sol och värme för att orka med höst och vinter.
I framtiden hoppas jag kunna göra fler resor än vad jag nu har möjlighet till, men inte kan jag sälja barnen :eek: :eek:ellerAng_elx:D
Näst nästa lördag bär det av mot Kykladerna.
// Helén
Sommar? Här i Skåne är det så långt ifrån sommar som man kan komma __D Det har regnat mer eller mindre sedan i mitten av Juni snyft_drop och det regnar fortfarande. Kan inte någon skicka hit solen, snälla bye_bye
Moster :mad:
Ja, detta är ju helt vansinnigt (fördelningen av vatten över världen)! Och Göteborg ligger sist i solligan, inte undra på... Det känns som att det har regnat varje dag sedan midsommar, eller något liknande.
Vätan tränger till och med in i skallen; börjar fundera på olika typer av regn, hur många sorter det kan finnas och vad de skulle kunna kallas... Kanske skulle göra en liten lista... ;)
Tro det eller ej men NÅGON har skickat hit solen klapp_klapDen hittade nyss en liten glugg emellan molnen. Jag hann bara precis skriva detta, så försvann den igen __D Det finns ingen rättvisa i denna världen :rolleyes:Ang_elx
Moster :mad:
Och Göteborg ligger sist i solligan
Varför gnällde jag på den värme vi hade i början på juni? Solen! Kom tillbaka, allt är förlåtet.
// Helén
Ja, jag tycker synd om turisterna! Ser mängder av regnklädda barn och föräldrar vid Korsvägen varje dag, alla som ska gå på Liseberg och försöker hålla humöret uppe... :(
Moster: håll fast den! Solen! Med håv om inte annat! :)
Här är ett litet bildspel (http://picasaweb.google.se/po.englund/070707StkustenLandBornholm/photo#s5086312268830603714) jag plockade ihop i brist på sysselsättning i regnet. Bilderna är tagna under en veckas vildcampande längs östkusten, Öland & Bornholm. På en och annan bild skiner faktiskt solen!
//PO
Jättefina bilder PO klapp_klap
Barbro :)
Det är bara att instämma. Ett jättefint bildspel med sommarkänsla PO. Mvh Ann
Tjusigt! :) Längtar plötsligt till Gotland när jag ser Ölandsbilderna... blåeld och öppet hav...
Och det finns ju verkligen många snygga moln!
PO! Jättefina bilder. Är du proffsfotograf montro, eller "bara" ;)en väldigt duktig amatör?klapp_klapklapp_klap
// Helén
Hur fint som helst, som vanligtklapp_klapDet var härligt och se,tack för titten:)
Riittabye_bye
Vilka fina bilder klapp_klap Sverige är fantastiskt.
Moster :)
PO! Jättefina bilder. Är du proffsfotograf montro, eller "bara" ;)en väldigt duktig amatör?klapp_klapklapp_klap
// Helén
Nej, jag menar inte att bilderna skulle vara mindre fina om du är proffs, jag tycker att de är jättefina oavsett.
// Helén
I´m so glad You liked them! :)
//PO
-glada amatörers sällskap
Klicka på bilden för fler
http://lagrebilder.no/out.php/i44101_81.gif (http://www.bonton.se/)
//PO flabb_flab
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.