Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2013-01-16, 20:07
systerfia systerfia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 1
Standard Summer Palace Mitsis Kos 22 Maj.

Hejsan!

Bokat vår första greklandssemester! Hotellet vi ska bo på heter Summer palace mitsis och ligger ca 5 km utanför Kardamena om jag inte missuppfattat det.. Är ett All inc. hotell, vilket passar oss bra som reser med 3 barn/tonåringar. Våra ambitioner med resan är; slappa, bada & bara njuta

Så??
Har Ni någon erfarenhet av detta hotell? Är all inclusiven bra? Vad jag förstår så finns det bufferestaurang och 2 ala carterestauranger..en grekisk o en italiensk..
Kan man shoppa nåt i närheten? Vad? Dyrt/billigt?
Tänkte skippa transferbussen o ta taxi istället..vad kostar taxi o hur lång tid tar det till hotellet?
Hur långt är det från vårt hotell till Paradise beach?

Många frågor blev det, men hoppas att nån kan dela med sig av sina erfarenheter!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2013-01-17, 09:42
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Summer Palace Mitsis Kos 22 Maj.

Citat:
Ursprungligen postat av systerfia Visa inlägg
Hur långt är det från vårt hotell till Paradise beach?
Jag kan bara svara på denna fråga. Från Kardamena är det cirka 17 km till Paradise beach.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2013-03-24, 19:36
kekke kekke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 1
Standard Sv: Summer Palace Mitsis Kos 22 Maj.

Citat:
Ursprungligen postat av systerfia Visa inlägg
Hejsan!

Bokat vår första greklandssemester! Hotellet vi ska bo på heter Summer palace mitsis och ligger ca 5 km utanför Kardamena om jag inte missuppfattat det.. Är ett All inc. hotell, vilket passar oss bra som reser med 3 barn/tonåringar. Våra ambitioner med resan är; slappa, bada & bara njuta

Så??
Har Ni någon erfarenhet av detta hotell? Är all inclusiven bra? Vad jag förstår så finns det bufferestaurang och 2 ala carterestauranger..en grekisk o en italiensk..
Kan man shoppa nåt i närheten? Vad? Dyrt/billigt?
Tänkte skippa transferbussen o ta taxi istället..vad kostar taxi o hur lång tid tar det till hotellet?
Hur långt är det från vårt hotell till Paradise beach?

Många frågor blev det, men hoppas att nån kan dela med sig av sina erfarenheter!
hej de kostar ca 140 kr att åka taxi enkel resa och de tar ca 10-15 min .All inc är så där men den duger. den grekiska är bäst ni måste boka den på morgonen. de finns lite affärer på hotel området men de är inte så mycket att ha ska ni handla så får ni åka till kardamena. hoppas du har fått svar på lite nu ps de är bara att fråga om du kommer på något mera- jag har varit där två år å kommer åka dit i sommar igen
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT