Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Admiralas hörna

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-01-09, 00:32
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Hjelp. jeg er manager

Bandet mitt

Låtene deres er bare fantastiske, de fire guttene ”mine” i bandet Pure Seconds fra Nafplio. Låtskriveren, Kostas, lager musikk som virkelig fortjener et digert publikum. Jo da, jeg er på ingen måte objektiv, jeg har skrevet noen av tekstene deres, og bandmedlemmene er blant mine beste venner i Nafplio. Men ærlig talt, den er mye bedre enn mye av det andre som spilles og selges for tiden.

De sier jeg er manageren deres, noe jeg selvsagt ikke har noen som helst forutsetning for å være, men likevel har jeg jo lyst. Prøver å få til et studioopptak nå, kontakter studioer i Athen og håper det skal bli mulig for dem å spille inn to-tre sanger. De kan legges ut på youtube og myspace, sendes til platestudioer...

De har hatt noen lokale konserter. Den siste, i en diger hall i Nafplio. Det var en av de dagene i november det regnet så intenst, vi trodde taket skulle falle ned. Da de øvde like før konserten skulle begynne, var lyden av regn mot blikktak høyere enn deres rockelåter, rock med innslag av punk og pop. Litt sånn Cure meets Keane. Men værgudene, som jeg ikke tror på, sto oss bi, og da publikum kom stoppet regnet.

Plakaten til konserten ligger nedenfor. Og hvorfor jeg skriver dette? Vel, det er mitt hjørne, jeg kan skrive hva jeg vil Neida. Men det er rart hvordan man, ved å flytte til et annet land, plutselig kan bli involvert i noe totalt nytt. Jeg har alltid vært opptatt av musikk, men kun som lytter. Plutselig er jeg både låtskriver, markedsfører og bittelitt manager for et band. Man kan på et vis redefinere seg selv når man får totalt andre omgivelser. Er det ikke flott? Bandet Pure Seconds er en stor del av det som opptar meg i Hellas, og vær sikker – blir det platestudio skal jeg legge musikken deres ut her.

Og man vet aldri, kanskje kan noen her gi meg tips om hva en virkelig god manager gjør ?



Senast redigerad av Admirala den 2008-01-09 klockan 00:52.
  #2  
Gammal 2008-01-09, 10:53
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

[quote=Admirala;
Og man vet aldri, kanskje kan noen her gi meg tips om hva en virkelig god manager gjør ?
[/quote]

De gör bland annat precis som du gör nu! Tar alla tillfälle i akt att sprida information om bandet ditt. Det är bara för oss andra att invänta you tube länkarna...
Lycka till med ditt nya liv, alltid trevligt att läsa vad du skriver, har du lämnat ditt gamla liv och arbete i Norge?
// Helén
  #3  
Gammal 2008-01-09, 16:31
Gilla & Berts avatar
Gilla & Bert Gilla & Bert är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Helsingborg
Inlägg: 40
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

Hej Admirala

Jisses, vad roligt det måste vara att få nya uppgifter som att bli manager. Jag hoppas att vi får läsa mer om detta.

Hälsninga Gilla
  #4  
Gammal 2008-01-14, 16:29
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

Tusen takk for hyggelige ord! Det gjør det veldig mye kjekkere å skrive her.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
har du lämnat ditt gamla liv och arbete i Norge?
// Helén
Ikke helt, jobber med saken...
  #5  
Gammal 2008-01-14, 18:15
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

Åh !!

Har Du ingen lites "snutt" vi kan få lyssna på när vi ses???.. I februari HOPPAS vi ju.....Det låter verkligen spännande. VILKET LIV DU LEVER!! Så gott att läsa Din hörna, skriv mer!!

Lissi
  #6  
Gammal 2008-01-15, 19:03
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

Har nettopp vært i kontakt med et rimelig innspillingsstudio i Tripoli, så kanskje blir det en snutt å høre på når dere kommer. Ja, for nå leser jeg jo i en annen tråd at dere virkelig kommer!!!
  #7  
Gammal 2008-01-15, 19:13
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

Japp, en HELDAG i Nafplio ska det bli, med sista bussen tillbaks....När går DEN förresten? Hotellet är ju bokat 7 nätter så vi vill ju tillbaks på kvällen. Vi gläder oss verkligen till dagsbesöket, det är ju nästan ett år sen sist.
Lissi
  #8  
Gammal 2008-01-15, 19:21
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Sv: Hjelp. jeg er manager

Har ikke bussrutene her, skal sjekke før dere drar
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT