Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resevänner

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-04-18, 14:39
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Naxos juli-aug?

Hej,
Finns det någon här som reser ensam och som gillar det, men som ändå skulle vilja ha någon att dela vissa aktiviteter med?

Jag är i planerna med att åka 1-2 veckor till Grekland, då främst till Naxos i Kykladerna. Period: juli eller augusti. - Bestämmer jag mig för en vecka, blir det bara att jag är på en ö och då gör dagsturer utifrån det. Blir det två veckor, blir det en mini-båtluff.

Jag tycker om att resa ensam men det blir liksom inte av att ge sig ut på större upptäcksfärder ensam. Även mindre utflykter och middagssällskap skulle kännas trevligt att dela med någon ibland. För övrigt tycker jag också det är mysigt att sitta på en taverna en halv dag och läsa en bra bok utan andra krav än att bara vara.

Jag själv är ute efter en sol-o-bad-semester med utflykter inkluderade för att upptäcka och uppleva resmålet. Någon partymänniska är jag dock inte, så något hålligång nätterna igenom är inget för mig.

Hör av dig/er om ni det kan vara intressant att vara resevänner.

H:Carina
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-06-09, 19:55
pingvin4 pingvin4 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Inlägg: 1
Standard Sv: Naxos juli-aug?

Hej Carina

Jag är intresserad att få en reskompis till Naxos, har ej varit där, jag brukar åka till Kreta flera år tillbaks.
Men i år åker jag ensam, men tycker att det är trevligare om man har sällskap. Jag är ingen festmänniska gillar sol o bad och lite utflykter.
Jag är även rökfri.
Har tänkt att åka från mitten slutet på aug månad en vecka.

Mvh Gunnel
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-05-30, 11:24
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Naxos juli?

Hej,
Ja i år kommer jag komma iväg till Naxos. Åker 16 juli och åter til Sverige 23 juli. En vecka i Naxos stad. Åker själv.

Finns det fler som ska åka under samma period, som kan tänkas mötas upp, så flagga.



/Inha
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-06-06, 14:45
inhas avatar
inha inha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Kungsängen
Inlägg: 371
Standard Sv: Naxos juli?

[/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av inha Visa inlägg
Ja i år kommer jag komma iväg till Naxos. Åker 16 juli och åter til Sverige 23 juli. En vecka i Naxos stad. Åker själv.

Finns det fler som ska åka under samma period, som kan tänkas mötas upp, så flagga.



/Inha
Man behöver så klart inte vara någon som reser själv för att mötas upp. Utan hojta bara.

Svara med citat
  #5  
Gammal 2011-07-06, 02:22
Mahava Mahava är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Södertälje
Inlägg: 916
Standard Sv: Naxos juli-aug?

Åker ensam till Naxos men först i September , 7 tom 14 ska jag va på Naxos, sen blir det antingen Amorgos eller Syros
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT