Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2015-01-13, 10:54
Lottis avatar
Lotti Lotti är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 234
Standard Iolida beach

Hej!
Är det någon som vet om Iolida beach i Agia Marina med Vingresor. Det står att man kan störas av ventilationen i vissa lägenheter. Vilka lägenheter gäller detta? r det mycket störanede med trafiken när man har lägenhet mot gatan? Jag har frågat Ving men dom kan inte svara mig tyvärr.


Svara med citat
  #2  
Gammal 2015-03-01, 16:20
countryqueen countryqueen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 1
Standard Sv: Iolida beach

Hej! Vi bodde på Iolida beach i augusti/september 2014. Jag vet inte om trafiken stör mycket när man har lägenhet mot gatan, däremot ser det inte alls särskilt lockande ut. Trafiken är ganska tät på gatan utanför och det ser inte så trevligt ut med de uteplatser som är vända åt det hållet. Beträffande ventilationen har jag ingen aning. Vi bodde på havssidan och stortrivdes. Dock låg balkongen så något märkligt ljudfenomen uppstod med havsbruset, så det riktigt dånade från havet. Konstigt men mysigt. I vår lägenhet var ac:n i sovrummet riktigt högljudd, så det var den som störde vår nattsömn. I övrigt ett kanonhotell med fantastiskt läge. Bästa beachen inom räckhåll, jättetrevlig personal. Vi provade restaurangen en kväll och det var helt ok. Supertrevlig poolbar och suverän personal i den. Jag kan verkligen rekommendera Iolida beach. (Iolida beach sitter dock ihop med hotellet på andra sidan gatan, Iolida Star. Beach är helbokat av Ving, så det bor bara skandinaver på den sidan. Gästerna på båda hotellen har dock tillgång till båda hotellområdena.)
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT