Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-07-12, 21:19
Oline Oline är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2009
Ort: Stockholm
Inlägg: 36
Standard Vackrare än Kefalonia?

Har just kommit hem från fantastiska Kefalonia. Vilken ö! Läser i Jannes E-guide att Kefalonia är en av de vackraste öarna i Grekland. Då undrar jag: Vilken ö är vackrare??? Ge mig tips så bokar jag nästa års resa dit!
Mina övriga favoriter är: Skiathos, Antiparos, Amorgos och Naxos. Har varit lite tveksam till stenstränder men har ändrat uppfattning efter att ha besökt underbara Antisamos strand på Kefalonia. Tur att det finns badskor...
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-07-12, 22:57
Panakakiss avatar
Panakakis Panakakis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Arboga/Argostoli
Inlägg: 2 609
Standard Sv: Vackrare än Kefalonia?

Citat:
Ursprungligen postat av Oline Visa inlägg
Har just kommit hem från fantastiska Kefalonia. Vilken ö! Läser i Jannes E-guide att Kefalonia är en av de vackraste öarna i Grekland. Då undrar jag: Vilken ö är vackrare??? Ge mig tips så bokar jag nästa års resa dit!
Mina övriga favoriter är: Skiathos, Antiparos, Amorgos och Naxos. Har varit lite tveksam till stenstränder men har ändrat uppfattning efter att ha besökt underbara Antisamos strand på Kefalonia. Tur att det finns badskor...
Kan bara hålla med om vårt fantastiska Kefalonia som jag besökt 18 gånger sedan 1992 och i september blir det den 19:e gången. Jag brukar besöka andra öar och min favorit är då Karpathos. Den ön är jag också förtjust i och återvänder gärna dit. Jag åker också till Aten för besök och gillar även detta.
PANAKAKIS
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-07-12, 23:15
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Vackrare än Kefalonia?

Citat:
Ursprungligen postat av Panakakis Visa inlägg
Kan bara hålla med om vårt fantastiska Kefalonia som jag besökt 18 gånger sedan 1992 och i september blir det den 19:e gången. Jag brukar besöka andra öar och min favorit är då Karpathos. Den ön är jag också förtjust i och återvänder gärna dit. Jag åker också till Aten för besök och gillar även detta.
PANAKAKIS
Har aldrig varit på Kefalonia men många positiva omdömen gör att jag har med det på önskelistan. Men jag håller med dig Panakakis, stränderna på Karpathos går inte heller av för hackor.

Mats
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT