Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2012-09-19, 23:02
kriti kriti är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 10
Standard Rhodos nöjesliv?

Hej!Jag hr aldrig trott att jag skulle resa till Rhodos (en massa fördomar), men nu bär det av på söndag och jag har några funderingar. Är det väldigt sent på säsongen, alltså, är alla ställen och restauranger öppna? Vill gärna gå på någon taverna med grekisk musik och dans, Bra tips någon? Var kan man gå för att ta en drink och dansa om man är som jag - medelåldes. Tacksam för alla svar och vill gärna ha tips om bra grekiska restauranger i Rhodos stad .


Kriti
Svara med citat
  #2  
Gammal 2012-09-21, 21:02
thomas thomas är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Inlägg: 58
Standard Sv: Rhodos nöjesliv?

Om du med dansa menar pardans(tango, foxtrot och liknade) då är du för sent ute det försvan för några år sedan. Men är du man kan du gå på ELLI kl 23 eller senare och titta in om där sitter några kvinnor som vill dansa, det är ett disco men är där inte för mycket unga greker så kan man få dj. att spela dansmusik. Grekisk mat, där är en taverna om man går in i gränden bredvid Red.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2012-09-22, 09:26
kriti kriti är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 10
Standard Sv: Rhodos nöjesliv?

Tack för ditt svar. Nej, det var inte pardans som jag hade i åtanke. Jag är kvinna och har sällskap med mig. Vi gillar att dansa helt enkelt men tror inte att vi platsar på bargatan...Jag har varit bosatt i i Grekland i ganska många år så vi vill gärna besöka någon taverna, restaurang som känns mer genuin.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT