Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #81  
Gammal 2007-08-05, 19:07
Janne Es avatar
Janne E Janne E är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2006
Ort: Ljusdal
Inlägg: 7
Standard Sv: Semester förstörd.

Vilket bolag flög du med?
Vi var ner nu den 21 o skulle flyga med Appolo, men fick flyga med SAS regulärt!!! Ingen fick sitta tillsamans,, dåligt med käk vi som hade åkt hela natten för att komma till Arlanda (vi kommer från Hälsingland) ingen beställning av taxfree både på utresan hemresan!
Vi som lovade att köpa ut lite till ett bröllop vi var bjuden på.
Nä Inte Apollo nästa gång för oss Tänk ändå så hade vi beställt resan i november eller oktober,,,Så man undrar vad man flyger nästa år med för bolag Om vi tar Apollo??

Senast redigerad av inkfish den 2007-08-05 klockan 20:01. Anledning: långt citat
  #82  
Gammal 2007-08-05, 23:55
Millies avatar
Millie Millie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sala
Inlägg: 532
Standard Sv: Semester förstörd.

Hoppas att ni får en bra födelsedagsresa 2008!
Önskar att jag själv fyller under den delen av året, men tyvärr känns November lite för sent för att vara säker på sol och värme på Kreta.
//Kerstin
  #83  
Gammal 2007-08-06, 10:56
Lady Lady är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Inlägg: 6
Standard Sv: Semester förstörd.

hej
Det är synd att ni hade sån otur men jag tycker att när man är på semester så får man ta vissa saker med en nypa salt. Grejer som förseningar och att ni fick bära väskorna själva (vilket man oftast får göra själv). jag var i kreta för 2 veckor sen och det var helt underbart. Alla var jätte trevliga både jag och min man blev sjuka i 2 dagar men det var inget som förstörde vår semester, utan vi gjorde det bästa av det.
Vi njöt även under de dagarna vi hade feber och det var över 40 grader ute.
Vi hade iof en underbar hotell och personalen var jätte snälla.
Santa Marina Beach Hotel
  #84  
Gammal 2007-08-06, 15:37
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Semester förstörd.

Birgitta63 startade tråden nyss hemkommen - och väldigt påverkad av sjukdom och elände under resan.

Som vi sett i tråden de senaste dagarna har hon omvärderat resan och fått lite distans.

Därför låser jag här så att Birgitta slipper försvara sitt första inlägg i evighet.

Tråden har kommit att handla om mycket annat så det känns lite snöpligt att behöva låsa den. Men den som vill fortsätta ämnet utan att diskutera Birgittas semester får gärna skapa nya trådar.

inkfish/moderator
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT