Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Syros

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2015-11-23, 22:43
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 995
Standard Listan "Resor till Grekland 2016"

Rubriken är den lista som brukar fastställas inför kommande semestersäsong, att 2016 års lista var klar såg jag först idag.


http://www.kalimera.nu/resor/index.html


Jag blir mycket förundrad när jag ser Syros på listan, den finns nämligen inte med i Apollos utbud för 2016. Efter att ha kontrollerat det idag så går inte Syros att boka hos Apollo längre, hur kan den finnas med på denna lista undrar jag nu?


Syros VAR med för någon vecka sedan, 3 hotell som alla fanns för både 2014 och 2015. Visserligen fick jag ett svar av Apollo på telefon som jag inte litar på till 100% men är ön bortplockad ur programmet så är den väl det?


Jag tänker skriva ett mail till Apollo och begära ett definitivt svar. Den tredje resan i följd vi hade hoppats på att kunna göra 2016 känns just nu enormt långt borta då vi helt saknar erfarenhet av att snickra ihop en resa helt på egen hand. Antagligen inte särskilt svårt men vi har några stora frågetecken som kommer att stöka till det ordentligt.


Har någon fått klarhet i hur Apollo gör med Syros 2016, och hur har ni i så fall fått veta det?


/Hasse
Svara med citat
  #2  
Gammal 2015-11-24, 14:01
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 266
Standard Sv: Listan "Resor till Grekland 2016"

Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Visa inlägg
Jag blir mycket förundrad när jag ser Syros på listan, den finns nämligen inte med i Apollos utbud för 2016. Efter att ha kontrollerat det idag så går inte Syros att boka hos Apollo längre, hur kan den finnas med på denna lista undrar jag nu?
Det var bara rubriken som var ändrad, resten var samma information som förra året. Av tekniska orsaker var jag tvungen att lägga ut sidan trots att den inte var klar. Nu är alla sidor uppdaterade.

Resor till Grekland sommaren 2016

Resor till Grekland med direktflyg

Resmål i Grekland som kräver båtresa

De enda nyheter jag känner till nästa sommar är att det går charter till Egina och Poros, och att chartern till Syros är nedlagd.

Hasse: Flyg till Aten och du är på Syros i ett nafs. Hotell bokar du enkelt via exempelvis boooking.com
Svara med citat
  #3  
Gammal 2015-11-25, 09:38
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 266
Standard Sv: Listan "Resor till Grekland 2016"

Nu kom jag på en nyhet till, och det är att det från och med sommaren 2016 går charter till Paxos med Apollo.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT