Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-09-04, 23:59
Acinom Acinom är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2008
Ort: Tierp
Inlägg: 42
Standard Margarita Beach Resort

Äntligen har vi då bokat en ny resa till Kreta! Denna gång blev det Margarita Beach Resort i Agia Marina, ett alldeles nytt hotell. Avresan ligger långt fram, i juni nästa år, nåt att se fram emot när hösten verkar kommit till oss i Sverige.
Är det möjligen någon som vet nåt om hotellet, trots att det verkar alldeles nytt? Kan tänka mig ungeför vart det ligger osv men har inte sett det ännu.
Skulle gå in o beställa nedräknare men det gick inte förrän 15 sept.
// Monica
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-01-01, 14:09
ML ML är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Inlägg: 5
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Citat:
Ursprungligen postat av Acinom Visa inlägg
Äntligen har vi då bokat en ny resa till Kreta! Denna gång blev det Margarita Beach Resort i Agia Marina, ett alldeles nytt hotell. Avresan ligger långt fram, i juni nästa år, nåt att se fram emot när hösten verkar kommit till oss i Sverige.
Är det möjligen någon som vet nåt om hotellet, trots att det verkar alldeles nytt? Kan tänka mig ungeför vart det ligger osv men har inte sett det ännu.
Skulle gå in o beställa nedräknare men det gick inte förrän 15 sept.
// Monica
Hej, vi funderar oxå på Margarita Beach Resort, någon som har hört något om det hotellet? Jag hoppas att hotellet verkligen är färdigbyggt, det ser ut som att bilderna är lite photoshoppade.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-01-03, 13:58
Acinom Acinom är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2008
Ort: Tierp
Inlägg: 42
Standard Sv: Margarita Beach Resort

153 låååånga dagar kvar......ja, hoppas verkligen att det är färdigbyggt när man väl kommer dit och att apollo kan lägga ut verkliga bilder på stället. Nån som bor eller vistas därnere kanske kan skriva nån rad om hotellet.
Ja, det är bara att gilla vintern hemma först nu och ta en sväng till kanarieöarna om reslusten blir för stor!
// Monica
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-01-10, 11:16
an5 an5 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 61
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Vi har också bokat detta hotell.Verkar jätte fint .Hoppas någon har lite information.Fast det är ju som sagt var väldigt nybyggt så det är nog inte så många som hunnit besöka hotellet.Vi åker den 20/8-09 så om inte annat kan väl ni som åker i juni skriva en rad eller två om hur det var.

Mvh Agneta
Svara med citat
  #5  
Gammal 2009-01-12, 02:39
an5 an5 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 61
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Hej igen!!!

Hittade en sida där det var lite mer information om hotellet.Verkar också vara mer "riktiga" bilder.Man ser att det inte hunnit bli så grönt och frodigt än.Blir lite tveksam om man vågar ta det hotellet. Vi har öppet köp fram till den 21/1.

http://translate.google.se/translate...26as_qdr%3Dall

Svårt att veta hur man ska göra

Agneta
Svara med citat
  #6  
Gammal 2009-01-12, 18:18
Acinom Acinom är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2008
Ort: Tierp
Inlägg: 42
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Kollade in länken och det var ju lite annorlunda bilder än i Apollokatalogen. Det är ju så himla svårt när man sitter hemma o ska välja. Vi har bott på flera andra hotell både i Agia Marina och Platanias och alltid blivit nöjda men det finaste var nog Thalassa Beach resort och personalen som jobbade där var såååå himla trevliga och tillmötesgående!
Ja, hoppas ni väljer rätt och att vi inte blir själva på Margarita.... Jag rapporterar när vi varit där i juni.
Lycka till med valet!!
// Monica
Svara med citat
  #7  
Gammal 2009-01-13, 00:52
an5 an5 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 61
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Inte är det lätt när man bläddrar bland alla hotellen som finns.
Vi har också varit i Platanias två gånger då bodde vi på Ideal Beach och senaste gången var på Indigo Mare.Två jätte fina hotell som ligger vid stranden.
Margarita tror jag är ett fint hotell. Man kan då inte klaga på att det kommer att vara slitet . Denna gången ska vi åka utan barnen.Jag och min man fyller 40 år. När det nu bara blir vi två känns Margarita precis lämpligt för oss.
Ensamma blir ni då inte ser att vi bokade den sista enrumslägenheten med avgång från Kallax. Så man får verkligen tänka sig för om man ska avboka eller ej.Lär inte gå att ändra sig igen. Det lutar mot att vi behåller våran bokning.Så kom gärna med en rapport efter eran resa.
Trevlig resa...

Mvh Agneta
Svara med citat
  #8  
Gammal 2009-01-26, 12:55
annelie1 annelie1 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Inlägg: 110
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Vi åker till Kreta 2 juli 2009 och ska bo på Margarita Beach Resort. Förra året bodde vi på Blue Sky som ligger mittemot och när vi åkte hem i början av juli såg det ut som om dom skulle öppna när som helst.Hoppas också att det blöir bra där.
Svara med citat
  #9  
Gammal 2009-01-28, 12:20
ML ML är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Inlägg: 5
Standard Sv: Margarita Beach Resort

Hej.. Vi hade ju oxå planer på att åka till Agia Marina och bo på Margarita Beach Resort. Men för oss blev det Kato Stalos, Creta Palm hotell. Det såg väldigt fint ut det hotellet oxå :-) Vi åker med Apollo den 20 aug. 2009. Ska bli härligt! Det blir första gången till Kreta för mig, min sambo har varit där tidigare.. Vad jag förstår så ligger alla dom här semesterställen alldeles bredvid varandra (typ gång avstånd). Någon som har nån erfarenhet av Creta Palm eller Kato Stalos? Skriv gärna för jag vill veta allt :-)
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT