Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-01-24, 13:05
Paulinakis avatar
Paulinaki Paulinaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Huddinge
Inlägg: 23
Standard Valp söker hem

Vi har hittat en (ca) 5 månaders gammal valp som hade blivit lämnad på gatan för att klara sig själv.

Han söker ett nytt hem snarast och vill gärna komma till en kärleksfull familj där han får mycket gos och kramar.

Vi kallar honom just nu för Oliver och han är en jätte snäll och söt hane som inte har haft en sån jätte bra start i livet. Oliver var i början jätte rädd för alla som närmade sig honom men börjar nu bli bättre tack vare den kärlek han får i sitt tillfälliga hem. Nu istället tycker han om att gosa och somnar så fort man masserar honom på bröstet eller bakom öronen.


Han kommer bli en lite större hund (ca 17-20kg) och har hittills visat ett bra intresse för barn och andra hundar.

Tyvärr har jag inte lyckats ladda upp en bild men jobbar på det. Så länge kan jag beskriva honom som en smalare hund med små öron och vit och brun/viltfärjad päls.

Ring 6907386960 eller mejla paulinelundberg@hotmail.com om ni är intresserade eller om ni vill veta mer om Oliver.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-01-24, 23:35
Paulinakis avatar
Paulinaki Paulinaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Huddinge
Inlägg: 23
Standard Sv: Valp söker hem

Citat:
Ursprungligen postat av Paulinaki Visa inlägg

Tyvärr har jag inte lyckats ladda upp en bild men jobbar på det. Så länge kan jag beskriva honom som en smalare hund med små öron och vit och brun/viltfärjad päls.
Här är en bild
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-01-25, 01:19
bob-kåres avatar
bob-kåre bob-kåre är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2006
Ort: Edane
Inlägg: 442
Standard Sv: Valp söker hem

Hej Paulinaki!

Det var en söt vovve, jag kan tyvärr inte ta hand om den själv men kan ju alltid hjälpa till att leta efter en ny familj till honom. Gäller det här i Sverige eller i Grekland?

Mvh
Fredrik
Svara med citat
  #4  
Gammal 2011-01-25, 13:27
Paulinakis avatar
Paulinaki Paulinaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Huddinge
Inlägg: 23
Standard Sv: Valp söker hem

Tack så jätte mycket!! Det gäller främst i Grekland eftersom Sverige kräver ett blodprov 120 dagar efter den senaste vaccineringen (det är möjligt men blir lite mer komplicerat).

Allra vikitgaste är ett hem


Tack igen för att du vill hjälpa till!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT