Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2009-08-11, 19:56
LottaS LottaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2009
Inlägg: 3
Standard Sv: Mätt på Grekland - är det möjligt?

Mätt på Grekland? Aldrig... Kom hem i lördags efter två veckor på Naxos. Har varit i Grekland ca 20 gånger och besökt ungefär lika många öar. Detta var första gången jag återvände till en ö. Vi var med familj där under öluff för 12 år sen och jag hade så bra minne och upplevelser från denna ö. Så i år återvände vi dit två veckor....och det var lika underbart som jag mindes. Denna ö är fantastisk!!!!!!! och Grekland är Grekland. Visst har landet utvecklats under dessa 30 år jag besökt landet. Mat har blivit dyrare osv men jag tycker ändå att det är billigare än i Sverige. Folket har fått det bättre och det är väl grundtanken med EU att orättvisorna ska utjämnas.
Nä tacka vet jag Grekland. Nästa år blir det nog flera veckors båtluff. Jag längtar redan och har ju alla mörka månader på oss att planera vår rutt.
Svara med citat
  #42  
Gammal 2009-08-11, 22:18
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Ort: Huddinge
Inlägg: 844
Standard Sv: Mätt på Grekland - är det möjligt?

Låter trevligt, Lotta.

Jag har just skrivit klart mitt resebrev från Naxos. Ska bara välja ut rätt bilder. Helt otroligt! Imorgon börjar jag jobba igen. Tidigare år har resebreven blivit klara till jul ungefär... När jag läser vad jag skrivit låter det ju som om vi hade rätt trevligt. Och det hade vi också. Men nästa resa är det inte läge att planera ännu.

Aina
Svara med citat
  #43  
Gammal 2009-08-12, 07:08
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Mätt på Grekland - är det möjligt?

Citat:
Ursprungligen postat av Aina Visa inlägg
Låter trevligt, Lotta.

Jag har just skrivit klart mitt resebrev från Naxos. Ska bara välja ut rätt bilder. Men nästa resa är det inte läge att planera ännu.

Aina
Ska bli spännande att läsa ditt resebrev och se dina bilder. Förstår att du inte planerar nästa resa än. Jag skulle aldrig börja planera ett år innan heller för en vanlig semesterresa. Låter väldigt normalt. Vem vet hur livet är då.

Eva
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT