Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Musik

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2006-10-22, 21:36
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 610
Standard Sv: Remos på Athinon Arena igen

Igår kväll uppträdde ju hela fyrklövern på Stin Geia mas Det var härliggt och få se dom och tror att det var mest hyllning för Mitropanos.Han sjöng många fina sånger Dom andra tre sjöng bara lite,men jag stod 3 timmar framför datorn och njöt

Riitta
Svara med citat
  #22  
Gammal 2006-10-22, 23:06
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Remos på Athinon Arena igen

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
Igår kväll uppträdde ju hela fyrklövern på Stin Geia mas Det var härliggt och få se dom och tror att det var mest hyllning för Mitropanos.Han sjöng många fina sånger Dom andra tre sjöng bara lite,men jag stod 3 timmar framför datorn och njöt Riitta
Ja. det var h e r l i g, jeg satt foran Pc'n hele programmet jeg og
- var bare inne i stua og var sosial i reklamepausene
Det er forresten 5 sangere som skal være på Akti Piraeus, det siste navnet "fant" jeg lenger ned i teksten
Aspasia Teofilou nevnes ikke i overskriften, men er med på bildet på http://www.melodia.gr Riktig søt er hun, og synger bra, du hørte og så henne også i "Stin Yeia Mas" i går
( hun satt ytterst ved bordet, ved siden av den andre unge sangerinnen, som igjen satt ved siden av Steliou)
Kari
Svara med citat
  #23  
Gammal 2006-10-22, 23:10
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Remos på Athinon Arena igen

Citat:
Ursprungligen postat av Marianne
Vad säger du, Kari? Skulle du kunna tänka dig att gå på Akti Piraeus igen?
Ja, jeg tror det vil være hvilke sangere jeg får oppleve som kommer til å avgjøre hvor jeg kommer til å gå Kari
Svara med citat
  #24  
Gammal 2006-10-23, 12:09
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Danmark
Inlägg: 2 498
Standard Sv: Remos på Athinon Arena igen

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
Aspasia Teofilou nevnes ikke i overskriften, men er med på bildet på http://www.melodia.gr ... i Stin Geia Mas satt hun ytterst ved bordet, ved siden av den andre unge sangerinnen, som igjen satt ved siden av Steliou. Kari
Ja, jeg tror det vil være hvilke sangere jeg får oppleve som kommer til å avgjøre hvor jeg kommer til å gå Kari
Tack Kari, så fik vi linket var du brukar gå in och kolla konserter! (Lissi, kolla www.melodia.gr )
Kari, vet du också vad den unga vackra sångerskan heter, som satt mellan Aspasia Teofilou och Steliou Dionisiou? Jag menar hon var med i "Här är ditt liv" med Haris Alexiou i sin tid och jag fick absolut känslan av att hon var Alexious dotter - men stämmer det? Och vad heter hon? Katerina... nånting??? Vem vet?
Jag förstår också så väl ditt val angående konserter, att det är vilka sångare du får uppleva som avgör ditt val !
Men efter lördagens Stin Geia Mas, så har vi nu inspelat hela 5-klövern och kan njuta "konserten" i soffan och med bra ljud till och med! (så jag hoppar i alla fall över Akti Peiraios ).

Senast redigerad av Marianne den 2006-10-23 klockan 12:11.
Svara med citat
  #25  
Gammal 2006-10-23, 23:01
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Remos på Athinon Arena igen

[quote=Marianne;64086]
Kari, vet du också vad den unga vackra sångerskan heter, som satt mellan Aspasia Teofilou och Steliou Dionisiou? Jag menar hon var med i "Här är ditt liv" med Haris Alexiou i sin tid och jag fick absolut känslan av att hon var Alexious dotter - men stämmer det? Och vad heter hon? Katerina... nånting??? Vem vet?

Jeg v e t dessverre ikke hva hun heter, men når du foreslår "Katerina" så tror jeg du har rett. Første gangen jeg så henne v a r i "Her er ditt liv" med Alexiou, og vi "diskuterte" den gangen om det kunne være hennes datter. Det er noen år siden det programmet ble sendt, hun var meget ung og litt rundere i kinnene da tror jeg (hvilke VIKTIGE detaljer )
Siden har hun deltatt i "Stin Yeia Mas" flere ganger, men i det programmet sliter i alle fall jeg med å oppfatte det som blir sagt
Håper noen kan løse "gåten"
Kari
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT