Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-08-22, 18:53
Anneb Anneb är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 43
Standard Nya i Zakynthos.

Hej.
Den 3/9 åker vi för första gången till Argassi och Hotella Maria Mare.
Vi hyr alltid hoj (Mc) när vi är ute. Tips på vackra stränder och positiva upplevelser läser jag gärna om .
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-08-23, 11:47
annette56 annette56 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Inlägg: 9
Standard Sv: Nya i Zakynthos.

Hej kul när jag läste din fråga:vi åker också den tredje och ska bo på samma hotell.(toppenfint).Vi var där förra året också och har tagit med kompisarna också i år.Vi stannar 2 veckor och flyger från Arlanda.Det finns hur mycke fina stränder som helst om man har tänkt åka runt lite.En bra sida jag kan tipsa om är
http://www.justzante.co.uk/ där finns kameror på varje strand så man kan se och mycke annan info.
Hälsningar Annette
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-08-23, 20:35
Anneb Anneb är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 43
Standard Sv: Nya i Zakynthos.

Tack! Vi reser också från Arlanda så då sitter vi kanske på samma plan. Vi åker med Airtours men blir där i endast en vecka. Jag ser verkligen fram emot lite sol och värme . Även om vi haft massor av detta här hemma. Då kan du även tipsa om bra matställen?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-08-24, 11:37
annette56 annette56 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Inlägg: 9
Standard Sv: Nya i Zakynthos.

Vi åt på flera ställen men vår favorit låg rakt över gatan och heter The Frog.Jättegod mat och trevlig personal.Många av rätterna var så att man åt 2 och betalade för 1 så det var nog det billigaste matkontot vi haft i Grekland på länge.Man kunde även äta en brunch för omkr 50 kr där.Vi lagade en del luncher hemma också.I närheten av flygplatsen finns en Lidlbutik vi var och handlade i .Men visst fas
nns det många restauranger för att vara en så liten ort.Det är mycke engelsmän på ön och som jobbar på restaurangerna.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2010-08-24, 18:04
Anneb Anneb är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2005
Inlägg: 43
Standard Sv: Nya i Zakynthos.

Tack ! Vi hyr ju vespa eller Mc så vi ska se oss omkring lite. Då ses vi väl på stället
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT