Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-04-02, 16:04
Sela Sela är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Ort: Bålsta
Inlägg: 1
Standard Aegean Village Karpathos

Hej!

Jag och min man ska tillbringa två veckor i augusti på Aegean Village..Nu skulle jag gärna vilja veta vad ni som har varit där tycker om det hotellet..

Tack på förhand.../Sela
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-04-14, 22:45
Ernie Ernie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Inlägg: 75
Standard Sv: Aegean Village Karpathos

Hotellet er kjempefint! Jeg har ikke bodd der, men vært der og kikket Det ser litt sånn spansk ut, nesten? Fint poolområde også.
Skulle nesten ønske at Aegean Village hadde ligget i Pigadia, for da hadde nok vi bodd der, ser ut som et supert hotell og særlig når man har barn.
2 uker i Amopi hadde blitt for stille for meg, men strendene der er iallefall helt skjønne. Og ikke minst Skala - dere MÅ ta dere en drink i ettermiddagssolen der!! De to gutta er så herlige, og det er også drinkene deres
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-04-15, 21:27
Urcellen Ellens avatar
Urcellen Ellen Urcellen Ellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 19
Standard Sv: Aegean Village Karpathos

Det är jättefint på Agean Village, jag bodde där för några år sedan. Vår lägenhet låg längst ned mot vattnet & hade terass ut mot vattnet. Lägenheten var fin (då helt nybyggd) & fräsch, köksutrustningen bra & städningen funkade den också. Det fanns fönsterluckor som hjälpte mot vinden. I lobbyn fanns affär med det mest nödvändiga & så fanns det begagnade pocketböcker om man läst ut sina. Väderprognoser & busstider hängdes upp på anslagstavlan & poolen var fin & välskött. Jag tror verkligen ni kommer trivas. :-)
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-04-19, 15:11
Cheek Cheek är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 8
Standard Sv: Aegean Village Karpathos

Aegean Village är det finaste ställe vi bott på under våra resor i den grekiska övärlden! Vill man ha lugn och ro, utan turisttingeltangel är Amopi rätt ställe. Den lilla stenstranden nedanför hotellet blev favoriten. Underbart vatten att snorkla i!! Skulle gärna återvända, men denna sommar provar vi Lesbos.

Cia
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT