Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2019-01-13, 17:31
Mollybus Mollybus är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Sandhamn
Inlägg: 926
Standard Sv: Läsa eller lyssna?

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Det här med läsplatta..är det nån mer än jag som får lite obehag efter en lite längre stunds läsning på nätet? Jag får lätt huvudvärk och lite susningar i öronen Har märkt av det när jag har suttit och surfat. Kan bara tänka mig hur det skulle va att läsa en bok
/ Kajja
Jag har också svårt att läsa längre texter på dator eller paddor. Ögonen orkar inte samt att jag kan bli lite yr. Likadant om jag kommer in i vissa affären med äldre modell av lysrör. Då får jag gå ut.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2019-01-13, 17:33
Mollybus Mollybus är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Sandhamn
Inlägg: 926
Standard Sv: Läsa eller lyssna?

Citat:
Ursprungligen postat av Spizeman Visa inlägg
Mollybus, de unga ska upptäcka böckerna o vi vuxna ska upptäcka läsplatta.
När min fru började med sina elektroniska böcker, så sa jag att jag aldrig ens tänkte prova. Men så kom det en dag som jag skulle på långresa till Grekland och jag hade inte möjlighet att ta med alla böcker, så i smyg laddade jag ner några. Sen den dagen har jag bara läst E-böcker.
Jag har svårt att läsa längre texter på plattor och datorer. Böcker går bra eller så kan jag lyssna på en bok
Svara med citat
  #23  
Gammal 2019-01-13, 18:05
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 2 086
Standard Sv: Läsa eller lyssna?

Jag brukar alltid ha en pocketbok med mig då jag reser men nästa gång tror jag det får vara. Kunde konstatera senast att jag har haft samma bok flera år utan att läsa den.
Däremot så har jag börjat läsa tidningar digitalt på iPaden, har Readly på den och det finns många hundra olika titlar att välja på och allt ingår i samma pris. Upptäckte här om veckan att det finns tidningar från en massa olika länder också men tyvärr inga från Grekland.

Mvh Janérik
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT