Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Andra länder > Europa

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #61  
Gammal 2015-01-14, 10:55
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 5 892
Standard Sv: Nyårshälsning från ett soligt och varmt Teneriffa

Vilken trevlig resa ni har haft! Och ibland är det ju bra att ha tur med vädret också. Själv har jag inte varit på någon Kanarieö sen slutet av 90-talet. Sista resan gick just till Teneriffa och vi bodde i Los Gigantes. Det var i princip helt ok, men vi fick alla någon magåkomma, många på hotellet blev sjuka. Så på något sätt fick vi nog och böt land. Grekland blev det! Och så började vi och resa på våren i stället för på vintern.
Men om jag skulle ha möjlighet att resa mera skulle det inte alls vara dumt med en Kanarieöresa under vintern.

Tack för fin rapportering!

/ Anne
Svara med citat
  #62  
Gammal 2015-01-14, 13:53
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Nyårshälsning från ett soligt och varmt Teneriffa

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Själv har jag inte varit på någon Kanarieö sen slutet av 90-talet. Sista resan gick just till Teneriffa och vi bodde i Los Gigantes. Det var i princip helt ok, men vi fick alla någon magåkomma, många på hotellet blev sjuka. Så på något sätt fick vi nog och böt land.


Men om jag skulle ha möjlighet att resa mera skulle det inte alls vara dumt med en Kanarieöresa under vintern.

Tack för fin rapportering!

/ Anne
Jag har bara erfarenhet av Gran Canaria innan och det är länge sen.Ingen ö vi vill tillbaks till. Vi var lite skeptiska innan resan men vi valde rätt ort! Norra sidan och Puerto de la Cruz och alla mysiga byar runt om dit man lätt tar sig med bussar på jättefina vägar var en SÅ positiv överraskning! Så många vackra blommor på en och samma resa minns jag inte att jag nånsin sett!
Södra sidan däremot skulle jag aldrig bo på, även om de NORMALT sett har bättre solväder där. Dock inte i år visade det sig. de som bott på södra sidan nu hade inte haft mycket sol....
Några foton kommer så småningom...som en liten aptitretare kanske för nån som är sugen på en vinterresa.
Vi själva är ju glada att vi inte valde Kreta denna resa! Vi hade lite funderingar innan om en nyårsresa till Chania.

Lissi
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT