Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Thassos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-04-05, 21:08
anna-lena anna-lena är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2005
Inlägg: 36
Standard Skala Potamias, Kastro studios bokat

Hej,
Har precis bokat till Thassos en vecka den 15 juni för mannen och mig, veckans klipp med Airtours som jag inte kunde motstå. Hade först tänkt åka till Karpathos, men Thassos är också en oupptäckt Greklandsö för oss, Hoppas det inte blir alltför lugnt i Skala Potamias. Vad tror ni? Finns det många restauranger någon med grekmusik? Något bageri att köpa frukostbröd i? Hur ofta går bussen in till Thassos stad? Stranden och naturen runt omkring verkar mycket fin iallafall. Tips mottages gärna!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2011-10-20, 21:38
Dannep Dannep är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1
Standard Sv: Skala Potamias, Kastro studios bokat

Hej Anna Lena

Hur hade ni det på Thassos och hotell Kastro? Vi har nämligen tänkt boka in oss där till augusti 2012 och är lite nyfikna på att få info från någon som varit där.

Tacksam för svar

Mvh Daniel
Svara med citat
  #3  
Gammal 2011-10-27, 19:06
Nossnahojs avatar
Nossnahoj Nossnahoj är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Avesta
Inlägg: 30
Standard Sv: Skala Potamias, Kastro studios bokat

Hej!
Vi bodde på Kastros i juni i år. Vi hade bokat ett annat hotell men det utgick så då blev vi placerade där. Det var helt OK, lägenheterna rena och fräscha stora balkonger med bord och stolar. Vi var enda svenskarna på hotellet när vi var där, de har tydligen många återkommande gäster från england. Ägarinnan Katerina och hennes man var supertrevliga. Jag har för mig att det stod i hotellbeskrivningen att det var 300 meter till stranden men det var nog det dubbla minst, vägen var inte särskilt trafikerad så det var inga problem. Ska du hyra bil så fanns det bra med utrymme att parkera inom hotellområdet vilket var inhägnat med stängd grind nattetid. Vi hade en härlig semester på Thassos. Trevlig resa när det är dags!
/Lotta
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT