Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #18  
Gammal 2017-07-05, 22:42
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 302
Standard Sv: Forum på Kalimera vs Facebook

Citat:
Ursprungligen postat av C@nny Visa inlägg
Hej,
Jag håller med angående forumet och känner mig helt beroende av det. Abstinensen skulle bli mycket svår utan Kalimera. Det är väl också så att medlemmarna är ute och reser under denna period, och då brukar väl aktiviteterna på forumet alltid minska lite?
Keep up the good work.

//Conny
Instämmer med Conny och många andra ovan om att det är Kalimera Forum som gäller. Har ett medlemskap i FB men är inte inne ens en gång i månaden. Tycker att det är i totalt avsaknad av effektiva sökvägar och struktur. Man får bara skrolla sig fram bäst det går i all sörja för att hitta guldkorn och det man verkligen är intresserad av.

Däremot här på K Forum finns ju en fanstastisk struktur. Man kan dels enkelt kolla av senaste inläggen, men också mycket smidigt söka och läsa allt om ett visst resmål eller ö.

Däremot .... och anledningen till att jag citerar Conny, är att jag senaste året oroats alltmer av det kraftigt minskade skrivandet från en lång rad tidigare så flitiga medlemmar. Tror inte att det beror på att det nu är högsäsong. Jag har nog, i motsats till Conny, förväntat mig större aktivitet med direktrapporter mm nu när det är högsäsong. Att det under vintern går lite på konstgjord andning är mindre konstigt.

Men, jag saknar som sagt många tidigare aktiva Kalimera-vänner. Inte bara den lilla klick som har fått fnatt och lämnat forumet, utan alla ni andra som fortarande är med men inte skriver längre. Jag har en känsla av att det finns en lång rad av medlemmar/profiler som man tidigare läst mycket intressant från som inte längre skriver.

Var finns ni? Har ni helt snöat in på FB eller bara blivit bekväma och tycker att nu får någon annan skriva? Eller har ni tröttnat på att svara på samma frågor om och om igen från nya medlemmar. Nu får vi ju inga nya medlemmar. För några år sedan hade vi massor av debatt om allt mellan himmel och jord som rörde resor och vistelser i Grekland. Tyckte att det var ganska kul ibland. Oavsett vilket så ska ni känna att ni varit uppskattade och är mycket saknade. Hoppas att ni kommer igen och skriver några rader!

Masse
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT