Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #61  
Gammal 2009-06-25, 18:27
Klick Klick är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Helsingborg
Inlägg: 893
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

Jag såg Harald Treutiger på båten mellan Helsingør-Helsingborg för ett par år sedan. Även om det inte är nere i Grekland jag såg honom så är han något av en kändis. Har även sett Ingvar Oldsberg i Helsingborg i samband med att han skulle spela in till "På spåret". Leif GW Persson och Peter Harrysson såg jag med ett par minuters mellanrum på en perrong på Malmö C. Inte heller dessa i Grekland men de är ju dock något av kändisar... Så ni ser att inget av dessa kan mäta sig med möten såsom Tom Hanks, Goldie Hawn och Leonard Cohen

K
Svara med citat
  #62  
Gammal 2009-06-30, 10:37
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

Förra veckan var Bruce Springsteen på Antiparos tillsammansmed Tom Hanks, Madonna skall ha köpt hus på ön också.

// Helén
Svara med citat
  #63  
Gammal 2009-06-30, 16:59
Mollybus Mollybus är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Sandhamn
Inlägg: 926
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

Kändisar och kändisar.......
Jag såg Janne Eklund jag! Han om någon är välkänd eller hur? På ön Sifnos i byn Faros samt I Pireus när vi klev av samma färja. Bara för några dagar sedan.

Först tänkte vi gå fram och hälsa men så tänkte vi att han vill säkert vara ifred på sin semester.
Svara med citat
  #64  
Gammal 2009-06-30, 23:02
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Mollybus Visa inlägg
Kändisar och kändisar.......
Jag såg Janne Eklund jag! Han om någon är välkänd eller hur?
Du tog väl en bild och mailade till Hänt Extra?
Är du verkligen säker på att han var på semster, tycker det verkar som han sakta men säkert drar sig mot permanent boende i Grekland
// Helén
Svara med citat
  #65  
Gammal 2009-07-03, 09:47
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Mollybus Visa inlägg
På ön Sifnos i byn Faros samt I Pireus när vi klev av samma färja. Bara för några dagar sedan.
Det var värst. Varför kom ni inte fram? Bodde ni i Faros?

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
tycker det verkar som han sakta men säkert drar sig mot permanent boende i Grekland
Kommer aldrig hända.
Svara med citat
  #66  
Gammal 2009-07-03, 13:29
Mollybus Mollybus är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Ort: Sandhamn
Inlägg: 926
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

[quote=Kalimera;172699]Det var värst. Varför kom ni inte fram? Bodde ni i Faros?

Ja, varför kom vi inte fram, säg det? Dels för att vi är typiska svenskar som inte ville störa kanske. Vi tänkte nog att du var trött på alla som känner igen dig och ska hälsa. Det kändes helt enkelt lite knäppt att bara gå fram just då. Så här i efterhand så har jag ångrat det men det är så dax nu.

Ja, vi bodde i Faros/ Fassolou. På Fassolou studios i 5 nätter. Vi åkte med samma buss upp till Appolonia en kväll också.

Men vi kanske ses någon annan gång och då ska jag komma fram.
Svara med citat
  #67  
Gammal 2009-07-07, 21:28
ebh ebh är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 27
Standard Sv: Kändisar i Grekland?

Citat:
Ursprungligen postat av Hellen Visa inlägg
Förra veckan var Bruce Springsteen på Antiparos tillsammansmed Tom Hanks, Madonna skall ha köpt hus på ön också.

// Helén
Ja, vi såg honom på Antiparos vi också under ovanst tidsperiod, dvs Tom Hanks med sällskap. Tror att vi nu vet var han bor, men där får det stanna. Låt mannen leva sitt liv!
För övrigt vill vi säga att Soros beach är bra men nära (att vara) ett sandtag. Ungarna älskade stranden (och vår 4-hjuling, 2 hp med lågpumpade däck som styrde sin egen väg hela resan). Tips: Åk längre ut på halvön efter Soros beach så hittar du dina egna stränder!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT