Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-05-29, 13:39
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Jättendal, norra Hälsingland
Inlägg: 288
Standard Senaste bravaden...

....genomfördes såsom följer; jag hade bokat flygbiljetter för en höstresa i september. Mest för att "gardera med x" då priserna ännu var överkomliga. Vi hade dock några dagar på oss att bestämma hur vi skulle göra. Av flera skäl beslöt vi att avboka i GOD tid Jag gick in på Apollo Ticket, klickade på "BOKA/AVBOKA" samt suddade ut det gamla bokningsnumret, (vi åker ju 9/6), samt skrev in det som gällde för biljetten i sept. Jag följde instruktionerna till punkt och pricka, klickade snällt i angivna rutor o.s.v. Upp kommer en ruta som berättar; Du har nu avbokat flight DK 28, 1/7, från Samos till Arlanda PANIK!!! Det var ju vår hemresa nu i sommar. Gissa om jag blev förskräckt? Dessutom var det här efter kl.21.00 så jag fick inte direktkontakt med någon. Direkt på morgonen så ringde jag Apollo. Säljaren berättade att det FANNS platser kvar men då till ett ANNAT PRIS Mycket lång historia kort, jag satte fart på varenda människa jag fick tag i på Apollo, dessutom hade jag, givetvis, skickat mail redan då avbokningen hade skett, så Kundtjänsten hörde oxå av sej Då jag satt och åt lunch ringde en vänlig själ på ekonomiavd. och berättade att ALLT var klart. Vi hade ånyo gällande biljetter samt till samma pris som tidigare. Vi hade ju redan betalat "rubbet" i rätt tid.
Gissa om jag kunde andas ut. Men HUR det tekniska missödet uppstod vet jag ännu inte Jag menar, om jag markerar och använder "delete" då ska ju det skrivna suddas ut, eller hur. Rutan var helt tom då jag skrev in aktuellt bokningsnummer och ändå hände detta
Nåväl, nu är vi snart på väg i alla fall
//Birgitta 9+
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT