Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2018-07-03, 06:50
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Riktiga vykort-video

Har någon testat detta?

Så här står det ordagrant:
"Spela in en video och skicka med på ditt vykort. Videon visas som en QR-kod. Mottagaren l
läser av koden med en QR-läsare för att se filmen. Saknar mottagaren en QR-läsare? Tipsa
om att det finns en här i appen."

Men hur gör man för att ladda upp videon? Fattar inte riktigt, det hade varit kul om det funka...Kan bara göra collage och ramar och lite annat men något val för videoöverföring finns ju inte. Vore intressant att höra om någon här på forumet lyckats med detta?

Mvh Simetra
Svara med citat
  #2  
Gammal 2018-07-03, 10:18
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 327
Standard Sv: Riktiga vykort-video

Citat:
Ursprungligen postat av simetra Visa inlägg
Men hur gör man för att ladda upp videon? Fattar inte riktigt, det hade varit kul om det funka...Kan bara göra collage och ramar och lite annat men något val för videoöverföring finns ju inte. Vore intressant att höra om någon här på forumet lyckats med detta?
Jag uppfann den tjänsten för många år sedan, men det har hänt en del sedan jag lämnade över till andra.

Jag har tyvärr ingen aning.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2018-07-04, 09:18
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 2 145
Standard Sv: Riktiga vykort-video

Citat:
Ursprungligen postat av simetra Visa inlägg
Men hur gör man för att ladda upp videon? Fattar inte riktigt, det hade varit kul om det funka...Kan bara göra collage och ramar och lite annat men något val för videoöverföring finns ju inte. Vore intressant att höra om någon här på forumet lyckats med detta?

Mvh Simetra
Nu har jag fått klarhet i hur det funkar . Man kan inte ladda upp en redan inspelad video utan måste göra "inspelningen" i samma veva som man gör vykortet och skickar iväg det vilket är lite synd tycker jag, men testa måste jag i alla fall göra...någon gång...
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT