Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2005-10-03, 15:33
ciakoohlers avatar
ciakoohler ciakoohler är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bjuv
Inlägg: 1 006
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Det var då spännande... Det där "förbehåll om ändringar" kan jag inte hitta på avgångar från Sverige. Det är kanske nåt specifikt norskt som betyder "du KAN alltid hamna i Stavanger i stället"
haha
Svara med citat
  #22  
Gammal 2005-10-03, 15:35
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av ciakoohler
haha
Titta här är hon ju "Cia med det härliga skrattet"
Svara med citat
  #23  
Gammal 2005-10-03, 18:29
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish
Det var då spännande... Det där "förbehåll om ändringar" kan jag inte hitta på avgångar från Sverige. Det är kanske nåt specifikt norskt som betyder "du KAN alltid hamna i Stavanger i stället"
Stavanger er en flott by da! Vil heller dit enn å havne i Oslo f.eks...
Svara med citat
  #24  
Gammal 2005-10-03, 19:26
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
Jag såg inte ens Kreta med på listan, så alla resmål kan inte vara ute ännu. Samos är ett av de största resmålen i Grekland, de skulle nog hellre släppa Karpathos än Samos.
Ja, DET skulle man tro, Janne
Men Apollo har droppet Samos fra Norge ( i allefall fra Oslo) de to siste årene, mens Karpathos er med, så a l t er nok mulig

Kari
Svara med citat
  #25  
Gammal 2005-10-03, 21:13
epiros epiros är inte uppkopplad
Avstängd
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 900
Standard Sv: Kos 2006

Ta det hele med lite ro

Resebyråernas slutliga utbud för nästa sommarsäsong brukar inte vara spikat o slutgiltigt publicerat förrän i slutet av november, början av december har jag för mig.

Ge dom en chans, vet ja Innan alltför hastiga slutsatser dras utifrån oroliga hjärtans längtan till nästa sommars besök av favoritresemålet.

Tommy
Svara med citat
  #26  
Gammal 2005-10-05, 08:26
ragnhild ragnhild är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: gjøvik
Inlägg: 106
Standard Sv: Kos 2006

Jeg har vært i kontakt med Apollo. Og de sier at programmet for sommeren 2006 er klart i neste uke.
Svara med citat
  #27  
Gammal 2005-10-05, 08:33
epiros epiros är inte uppkopplad
Avstängd
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 900
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av ragnhild
Jeg har vært i kontakt med Apollo. Og de sier at programmet for sommeren 2006 er klart i neste uke.

Oky Doky
Då är det väl bara att tuta o köra då o se vart det bär iväg

Tommy
Svara med citat
  #28  
Gammal 2005-10-05, 09:03
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Forhåndssalget for neste sommer har startet, men ett "problem". De har enda ikke lagt ut kun flyreiser. Har snakket med Ving, og der fikk jeg beskjed om at det kommer vel etterhvert..... Kunne ikke si når. Også hos Saga er heller ikke kun flyreiser lagt ut enda.
Svara med citat
  #29  
Gammal 2005-10-05, 09:09
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Kos 2006

Det sa de til meg også, men en hyggelig dame på Bergens-kontoret til Ving har lagt inn spesialbestilling for meg - tre uker og kun fly. De ringer meg i løpet av dagen for å si i fra om det har gått i orden...
Svara med citat
  #30  
Gammal 2005-10-05, 09:17
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Spørs om jeg "tør" vente for lenge for å se om kun flyreisene blir lagt ut på nettet, men gjør som deg Kristin og håper på at jeg kan få lag inn en bestilling over telefon på flyreisen. Blir garantert 3 uker på meg i år også - 3 uker er direkte lekkert!
Svara med citat
  #31  
Gammal 2005-10-05, 09:19
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Kos 2006

Fire er egentlig enda lekrere, men kanskje jeg kan få til 2 x tre uker neste år, og det hadde nesten vært toppen av lykke...
Svara med citat
  #32  
Gammal 2005-10-05, 09:45
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Marit
Forhåndssalget for neste sommer har startet, men ett "problem". De har enda ikke lagt ut kun flyreiser. Har snakket med Ving, og der fikk jeg beskjed om at det kommer vel etterhvert..... Kunne ikke si når. Også hos Saga er heller ikke kun flyreiser lagt ut enda.
Har vært i kontakt med Ving igjen pr e-post ang. dette "problemet", og har fått følgende svar:

"Hei, vi er klar over problemet og har gitt vår support-avdeling beskjed.

Sjekk nærmere senere i dag eller i morgen, det blir snart mulig å bestille

kun fly også."

Da får vi håpe at alt ordner seg snart, og alle Kos (og Kalymnos) farere kan leve lykkelige frem til i alle fall neste sommer!!
Svara med citat
  #33  
Gammal 2005-10-05, 09:51
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Kos 2006

Ja, de svarer i alle fall! Sendte en mail til Apollo i forrige uke og spurte om når programmet deres for 2006 var klart, men den har de ikke svart på en gang... Ser jo at Ragnhild har fått vite pr tlf at det er neste uke. Men de er vel pålagt å svare på mailer de også...
Svara med citat
  #34  
Gammal 2005-10-05, 10:01
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

JIPPIIII! Nå har jeg akkurat sjekket Vings side, og nå er "kun flyreise" mulig å bestille. Gjett hvem som kommer til å kaste seg over bestillingen snarest!

Da blir det 3 uker på Kos neste år også (og Kristin - lurer på om vi treffes neste år??).
Svara med citat
  #35  
Gammal 2005-10-05, 10:18
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Marit
(og Kristin - lurer på om vi treffes neste år??).
Tja, si det... Det er det ingen som vet. Du reiser jo vanligvis for tidlig for meg.
Svara med citat
  #36  
Gammal 2005-10-05, 11:36
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Marit
JIPPIIII! Nå har jeg akkurat sjekket Vings side, og nå er "kun flyreise" mulig å bestille. Gjett hvem som kommer til å kaste seg over bestillingen snarest!
Da er 3-ukersturen til Kos neste sommer sikret. Så er det bare å lene seg tilbake og se fremover. Gleder meg.
Svara med citat
  #37  
Gammal 2005-10-14, 13:03
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Det ser ut til at danske Tjæreborg har avganger til Kos (også de fredager) sommeren 2006 både fra København og Billund.
Om et par uker er vel Apollo (både i Norge og Sverige) klar med sine avganger for sommeren 2006.
Svara med citat
  #38  
Gammal 2005-11-15, 16:01
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

Prisene for neste sommer er også klare nå både hos Ving, Saga og Apollo. Nå bestiller jeg kun flyreise og ordner hotell selv.

Er det forresten noen som har ordnet en tre-ukers tur som restplass noen gang? Hos Ving fikk jeg beskjed (i fjor) om at de aldri la ut tre uker på restplass.
Svara med citat
  #39  
Gammal 2005-11-15, 16:18
Inge Inge är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 304
Standard Sv: Kos 2006

Citat:
Ursprungligen postat av Marit
Jeg synes det var merkelig (flere med meg) at 3 ukersturene allerede skulle være utsolgt på noen datoer i august allerede 1. november, men det må ev. bety at den jeg snakket med hos Ving ikke sa hele sannheten??? Det er vel litt drøyt å beskylde dem for løgn?? Men det kan jo hende at mange har forhåndsbestilt 3 ukesturer som de senere har avbestilt.
Tre ukersturene er ikke fulle å Ving Norge. Gjør som jeg: kontakt dem på mail og si at du ønsker tre uker så skal du se hva som skjer.
Svara med citat
  #40  
Gammal 2005-11-16, 10:12
Marits avatar
Marit Marit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 65
Standard Sv: Kos 2006

I år har jeg løst det hele med at 3-ukersturen allerede er bestilt (flybilletten gjennom Ving) Har sett at det for neste sommer fortsatt er ledige 3-ukersturer, noe det ikke var hos Ving i fjor på denne tiden (men det løste seg etter en telefon til dem).

Håper mange fortsetter å reise til Kos og at stor etterspørsel vil føre til at de setter inn et større fly (som de har hatt tidligere sesonger).

Gleder jeg meg? Gjett!!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT