Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-06-09, 22:16
Måddan Måddan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Ort: Tidaholm
Inlägg: 28
Standard bye, bye samos

Ja, så var man då hemma igen, man vill ju inte åka hem men när man iallafall kommit hem så känns det ganska bra.
Vi hade en helt underbar vecka på Samos, bodde i Votsalakia och vi är jättenöjda, det passade oss perfekt. Stranden var ju suverän (hade tonåringar med oss), lyxigt att bara gå från hotellet över gatan och ner på stranden.Vi har verkligen njutit av många salta sköna bad och många soltimmar...och mycket god grekisk mat....och dryck....
Hyrde bil en dag och då for vi runt hela ön, bla...Manolates, Phytagorion, Samos stad mmmmmm......
Man lär ju inte glömma dessa slingriga, smala kringelikrokvägar på ett bra tag....
Ha det så bra alla greklandsvänner, kramar från Labbås.....
Svara med citat
  #2  
Gammal 2006-06-09, 23:19
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 995
Standard Sv: bye, bye samos

Aaaahh, det gläder mig att Samos föll er i smaken. Min första kontakt med Grekland var just där, på ett stort och opersonligt hotell inne i Samos stad men ändå. Att kunna se hur ön utvecklats genom åren från att då 1982, bara varit grusvägar till att 19 år senare vara en hyfsat modern ö är ett roligt minne på många sätt. Jag rekommenderar ofta andra att se Samos som en i stort sett komplett ö för "noviser".



Hasse
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT