Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-04-11, 20:12
birgit birgit är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Inlägg: 34
Standard Pris taxi Rhodos flygplats - Sunwing Kallithea ?Avra beach ? synpunkter?

Hej alla!

Pris flygplats - Sunwing och har någon bott på Avra Beach?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-04-12, 09:23
Mysans avatar
Mysan Mysan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2006
Ort: Växjö
Inlägg: 322
Standard Sv: Pris taxi Rhodos flygplats - Sunwing Kallithea ?Avra beach ? synpunkter?

Här har du en länk som innehåller lite varierande information. Bland annat finns där taxipriser. De har fasta priser mellan olika orter. Från flygplatsen och från Rhodos Stad. Kolla där du, så kanske du kan få ett hum om vad det kan kosta.
http://www.ando.gr/eot/eng/info.htm


Jag vet att jag får punga ut med strax under 50 euro om jag ska ta taxi till stan från där jag bor. Så nä, stannar i solstolen.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-05-19, 22:11
roches avatar
roche roche är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: ROOS
Inlägg: 27
Standard Sv: Pris taxi Rhodos flygplats - Sunwing Kallithea ?Avra beach ? synpunkter?

hej
vi har bott på Avra Beach 2 gånger coh vi är jättenöjda. Bra mat, det finns tillräckligt med variation så man hinner inte ledsna på maten. Trevlig personal, rent och snyggt. Det är inte så dumt att sitta på utedelen av restaurangen med utsikt över havet . Senast hade vi havsutsikt från balkongen, men bäst sitter du nere vid Poolbaren alldeles nere vid havet. Lätt att ta sig in till Rhodos stad, kostar 10 e med taxi, annars går bussarna tätt och stannar precis utanför hotellet. Stranden är smal och består av klappersten, men vi har haft solstolar på hotellets område och det är perfekt, bara några meter till havet. Vi ska dit i höst igen, ett bra ställe för avkoppling, sol o bad samt god mat.
Roche
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT