Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-06-23, 18:10
Louisa Louisa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2008
Ort: Aten
Inlägg: 286
Standard Vidga vyerna!

Hejsan!

Jag brukar aka till Rhodos varje ar sen jag var liten och vet att det ar manga svenskar som aker till Rhodos stad och inte ser ovriga Rhodos. Tycker det ar jattesynd for att jag hor sa manga kompisar till mig sen som sager att de inte tyckte om Rodos for att det var fult och det var sa mycket folk overallt. Det kan jag helt forsta for om jag ska vara arlig maste ju Elli beach vara den varsta stranden pa hela Rhodos med hur mycket folk som helst och utan nan som helst natur. Rodos har de finaste stranderna som finns och jag tycker definitivt att det lonar sig att hyra bil och aka till andra omraden. Ak till Tsambika, Agathi beach, och Faliraki ar faktiskt inte sa dum heller. Egentligen tycker jag att man borde bo utanfor Rodos stad ocksa sa man bor lite narmare naturen. Jag kan meddela alla att det kanda festandet i Faliraki inte existerar langre, Faliraki by night ar sa lugn som en filbunke, eftersom grekiska myndigheter for tre ar sedan forbjod engelsk charter dit pga alla problem som de haft.

Sen tycker jag absolut att ni ska aka till Lindos, det ar oerhort vackert men enligt min mening passar bast pa kvallen da man kan ata pa nan mysig restaurang pa ett hustak nanstans.

Sen har vi ju Antony Quinn Bay dar de spelade in James Bond film, dar ar det oftast mycket folk men utsikten ar fantastisk.

Hoppas ingen blev forolampad men jag tycker bara att det ar sa synd att det ar sa manga som inte vet vad de missar.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT