Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2022-05-22, 06:12
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 5 893
Standard Kreta i september

Som jag redan har berättat i andra trådar så blir det Kreta i september för mig och väninnan. Männen blir hemma denna gång, de får jobba. Vi reser i mitten på september och jag måste ännu boka hotell. Har ursprungligen tänkt att vi tar tre nätter i Paleochora och resten i Chania. Paleochora därför att där har vi aldrig varit och det är trevlig med lite nytt också. Har insett att det kanske inte blir så lätt att hitta ett just sånt boende vi vill ha eftersom mycket tycks redan vara bokat. September är populärt!

Vi vill ju helst ha balkong med havsutsikt. Och separata sängar. Vissa hotell tycks bara ha dubbelsängar och så romantiska är vi inte.

I Chania har vi tidigare bott i Nea Chora och det skulle funka bra även nu. Har redan frågat Hotel Danaos som vi tidigare bott på och gillade mycket, men de hade inga rum med havsutsikt kvar. Så får leta vidare.

Ni får gärna komma med tips på hotell både i Paleochora och Chania. I detta skede kan vi även tänka oss andra orter, men det skall vara lite liv och rörelse, inte bara strandliv.

/ Anne
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT