Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2014-07-13, 22:52
ErikaS ErikaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 1
Standard Enrumslägenhet i nedsänkt markplan på Zephyros Village

Ska till Karpathos i september å har bokat enrumslägenhet i nedsänkt markplan på Zephyros Village, nån som har nån erfarenhet av dessa?? Kanske nån bild??
Svara med citat
  #2  
Gammal 2014-07-14, 13:34
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Sv: Enrumslägenhet i nedsänkt markplan på Zephyros Village

Hej! Jag har aldrig bott där men har flera gånger bott på hotel Athina (Fritidsresor) på Samos, Pythagorion med nersänkt terass. Och jag måste säga att det har varit helt toppen! Just där kunde man gå direkt upp till poolområdet från terassen men så kanske det inte är på ditt hotell, även om det är troligt. Men framför allt har man svalka från marken när man bor så, och inte gassande sol in i rummet. Vi har alltid haft behagligt på rummen och aldrig behövt köpa AC. Dessutom är det mysigt att bo med terass! Trevlig resa
Svara med citat
  #3  
Gammal 2014-07-14, 16:01
pelagia pelagia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 410
Standard Sv: Enrumslägenhet i nedsänkt markplan på Zephyros Village

Citat:
Ursprungligen postat av ErikaS Visa inlägg
Ska till Karpathos i september å har bokat enrumslägenhet i nedsänkt markplan på Zephyros Village, nån som har nån erfarenhet av dessa?? Kanske nån bild??
Hei.

Dette spørsmålet er besvart på forumet før. Sjekk 11.7.13 og 9.4.2012.
Vi har også selv bodd på Zephyros, men ikke under bakkeplan. Men vi har jo gått forbi.
Vi syns utsikten mot fjellene og havet på Karpathos er et "must", derfor kunne vi ikke tenkt oss å bo under bakkeplan. Ikke var det vel så veldig mye billigere enn over bakken heller (?)

Vennlig hilsen
Pelagia
Svara med citat
  #4  
Gammal 2014-07-15, 12:41
Fajotta Fajotta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 518
Standard Sv: Enrumslägenhet i nedsänkt markplan på Zephyros Village

Jag tror det blir bra ändå. Man solar vid havet, äter vid havet, simmar runt i havet ... Den lilla stunden per dag man är på hotellet kan det vara skönt med en terass. Har bott många gånger med vacker havsutsikt, men då har det inte gått - som jag är skapt - att sitta på balkongen när solen gassar på. Trodde också att jag skulle sakna utsikten när jag första gången fick ta markterass. Men det slutade med att vi bokade om samma rum åren därpå. Så igen! Trevlig resa! Det blir nog hur bra som helst!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT