Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Rethymnonkusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-03-15, 16:50
rasalex rasalex är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Inlägg: 6
Standard Boende på Lefkoniko Bay

Jag och min familj (2 vuxna + 2 barn) har tänkt boka 3 veckor i sommar på Lefkoniko Bay. Någon som varit där? Har bara läst positiva recensioner om det och det verkar ligga bra till men jag undrar om poolen. Hittar ingen info om hur stor den är. Det brukar bli rätt många timmar där och har ingen lust att ligga och trängas eller inte få någon plats alls. På vissa bilder ser det ut som om det är två pooler. Någon som vet?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-03-15, 18:43
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Sthlm/järfälla
Inlägg: 1 795
Standard Sv: Boende på Lefkoniko Bay

Vi har bara passerat utanför. Ser fint ut och det stämmer att det är två pooler. Dock är själva poolområdet inte sådär jättestort och reser ni under högsässong kan jag tänka mig att det blir lite strid om solstolarna och att ni inte kommer att vara direkt ensamma. Å andra sidan, att poolområdet ärl itet kan ju bero på att det är ett mindre hotell och följdaktligen färre gäster som slåss om utrymmet.

PS Som på många andra hotell föreligger det nog en viss risk att morgontidiga gäster snabbt är på plats och paxar solstolar...
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-03-18, 09:06
aake aake är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Hofors
Inlägg: 132
Standard Sv: Boende på Lefkoniko Bay

Hej!
Hotellet är OK.Har besökt bekanta som bott där och de var nöjda.Men ligga vid poolen då det är knappt 100 meter till en nästan milslång strand vid ett blått härligt hav?Beroende förstås på hur gamls barnen är.
Ha det så skönt.Jag är jätteavis.

aake
Svara med citat
  #4  
Gammal 2009-03-19, 22:12
rasalex rasalex är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Inlägg: 6
Standard Sv: Boende på Lefkoniko Bay

Citat:
Ursprungligen postat av aake Visa inlägg
Hej!
Hotellet är OK.Har besökt bekanta som bott där och de var nöjda.Men ligga vid poolen då det är knappt 100 meter till en nästan milslång strand vid ett blått härligt hav?Beroende förstås på hur gamls barnen är.
Ha det så skönt.Jag är jätteavis.

aake
Tack! Jag vill självklart hellre ligga på stranden än vid poolen men barnen vill annorlunda. Stort plus för att det ligger så nära stranden. Då hinner man kanske både och varje dag.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2009-04-06, 18:36
Letten Letten är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 8
Standard Sv: Boende på Lefkoniko Bay

Poolen är väl inte den störst men man kan även gå snett över gatan till Lefkoniko Beach där har dom 2 st en större och en mindre som man kan utnyttja
Svara med citat
  #6  
Gammal 2009-04-08, 12:14
rasalex rasalex är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Inlägg: 6
Standard Sv: Boende på Lefkoniko Bay

Citat:
Ursprungligen postat av Letten Visa inlägg
Poolen är väl inte den störst men man kan även gå snett över gatan till Lefkoniko Beach där har dom 2 st en större och en mindre som man kan utnyttja
Det låter ju jättebra! Har nu bokat Lefkoniko Bay och jag hoppas att det blir bra. Bokade en 1-rumslägenhet. Någon som vet hur lägenheterna är?

/Alex
Svara med citat
  #7  
Gammal 2009-04-26, 13:17
Letten Letten är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2007
Inlägg: 8
Standard Sv: Boende på Lefkoniko Bay

Mycket bra hotell med pool ska själv dit den 21/6 och vara 3 veckor det 4 gången som vi bor på detta hotell det är cirka 100 meter till stranden så ni kommer säkert att trivas där gör gärna ett besök hos Sveas runt hörnet det är en svensk tjej som äger detta Cafe
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT