Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-11-09, 17:24
Helam Helam är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2007
Inlägg: 20
Standard Hotel Theo Agia Marina

Hej någon som bott på Hotel Theo i Agia Marina och som kan rekomendera om man ska ta etagevåning med balkong eller lägenhet med uteplats markplan/balkong. Vet ni om det är havsutsikt på alla lägenheter?
Har läst några kommentarer här på forumet om Theo, och har nu nästan bestämt mig för detta hotel. Vi är i blandade åldrar från 9 år upp till 64 år.
Det verkar som om resorna går ovanligt fort åt just nu, eller har jag bara råkat titta på "fel" hotel?
Alla + eller - om detta hotel mottaget tacksamt. Gärna om omgivningen dessutom, då det var många år sedan vi sist var på Kreta.

Längtande hälsningar från Helene med familj
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-11-09, 19:21
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Inlägg: 1 648
Standard Sv: Hotel Theo Agia Marina

Här finns att läsa om detta hotell. Använd sökfunktionen så hittar du yttligare några trådar.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-11-11, 09:31
marsusnor marsusnor är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2007
Inlägg: 7
Standard Sv: Hotel Theo Agia Marina

Vilken av lägenheterna är nog helt egen smak sak tror jag... Båda har sina goda sidor(och brister). De flesta har nog balkongen not havet men absolut inte alla! De vette nog lite åt alla håll, mot grannen, mot gården... Trivdes mycket bra där och rekommenderar hotellet. Det enda lite negativa är backen ner till stranden/gatan. Helt ok att knalla där om du är pigg o frisk. Men säkert lite jobbig för mycket gamla eller folk med ben o höftproblem. Men för oss andra en nyttig motionstur... Kort, men mycket brant.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT