![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I dag, sommarens varmaste dag (över 30+) så har vi fått besök av isbrytaren YMER här i stan
![]() ![]() Här möts den lilla badbåten och den stora isbrytaren, vilket kanske inte sker så ofta ![]() ![]() Joe Labero har slagit upp sitt tält också i närheten av båten. inför kvällens föreställning ![]() ![]() Alla små badvikarna var fulla med glada badgäster ![]() ![]() Här en sista titt mellan några sommargröna små träd ![]() ![]() Trevlig sommar alla, hoppas vi slipper se isbrytaren i arbete i den här årstiden ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka härliga bilder Riitta!! Det är roligt med vardagsbilder tycker jag. Inte bara från greklandssemestern.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack, fast vet inte om jag är så duktig precis
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att den skulle komma hade jag totalt glömt bort
![]() Ser den inte heller från min balkong, så den har väl åkt ![]() Men det var jättefina bilder, Riitta ![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fina bilder, Riitta!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var ju synd Babsan, att du missade detta
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet du vad den gjorde där nu? När jag är uppe i Lule på somrarna så brukar jag se dom ligga i "järnhamnen" Det är ju deras "hemmahamn" Härliga bilder, förresten, är det fjordfestivalen nu eller?
Irene Senast redigerad av IRSA den 2008-07-26 klockan 20:38. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det fjordfestivalen, men jag måste ha blivit för gammal, för har inte känt att jag vill gå dit
![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den skulle väl bara visa upp sig, för någon risk för isbildning finns nog inte nu
|
||||
|
||||
![]()
Så fint väder o inte gå och flanera på fjordfestivalen, har aldrig varit där, men jag kan tänka mig att det är något liknande Fallens dagar som vi har här i Trollhättan varje år. I år missade jag det pga. resan till Rhodos (Det var inget svårt val)
Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Till fallens dagar borde jag ju ta mig till någon gång
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härliga bilder Riita!!
![]() ![]() Senast redigerad av Athanasia den 2008-07-27 klockan 06:30. Anledning: tillägg |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Rutten ser ut så här: 27-28 juli Göteborg 30 juli Trelleborg 31 juli - 1 augusti Karlskrona 2 augusti Oskarshamn 3-5 augusti Norrköping 6 augusti Södertälje 7-10 augusti Stockholm 12 augusti Sundsvall 13 augusti Härnösand 14 augusti Örnsköldsvik 15 augusti Umeå 16 augusti Skellefteå 17 augusti Piteå 18 augusti Luleå Vore häftigt att se bilder på Ymer i varje hamn. Kom igen alla Kalimeror! Vem blir först med att plåta båten i Göteborg? /Netwolf Senast redigerad av Netwolf den 2008-07-27 klockan 09:56. |
|
||||
|
||||
![]()
Det hade ju varit kul och se bilder från varje stopp
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|