Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-05-14, 21:38
Ullis 69s avatar
Ullis 69 Ullis 69 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Strängnäs
Inlägg: 65
Standard Mer om Kalamaki...

Hej

Börjar få lite panik då sommarresan (2 vuxna) ska bokas och vi inte kan bestämma oss för vilken ö det ska bli i år. Är lite inne på Zakynthos och då till Kalamaki. Nu vill jag veta lite mer och hoppas att någon kan hjälpa mig! (jo jag har läst på forumet men vill ändå veta mer...)

Som jag förstått så finna inte så mycket "sevärdigheter" på ön och okej med det...Men hur är det att åka moppe på ön? Kommer det att bli långtråkigt?? Stränderna är de bra? Vi gillar stränder där man INTE ligger som packade sillar. Gärna "egen" strand... Sand är att föredra!
Hur är det med matställen i Kalamaki? Finns det många? Vi har ju tänk att stanna i två veckor så vi vill ju ha lite variation på ställen, brukar äta på nya ställen var dag... Självklart åker man väl till andra närliggande byar och kikar lite-äter kanske också.. Hur är priserna jämfört med övriga ö-världen??

Man hör ju att vissa bara älskar ön och andr inte.. Man vet väl inte vem man är fören man provat kanske???

Snälla ni som vet berätta mer om Zakynthos och Kalamaki..

Tjohej // Ullis
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-05-16, 15:50
Ullis 69s avatar
Ullis 69 Ullis 69 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: Strängnäs
Inlägg: 65
Standard Sv: Mer om Kalamaki...

Ja.. Inga svar och nu blev resan bokad till annat ställe med goda rekomendationer! //Tjohopp
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT