Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Off Topic > Hemelektronik

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-12-11, 16:42
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 2 620
Standard Ny mobiltelefon...?

Har tenkt å kjøpe ny mobiltelefon. VIL ha Sony Ericsson, det merket har jeg fra før og er fornøyd. Er elektronisk idiot, og gidder ikke sette meg inn i en annen leverandørs spissfindigheter.
Trenger ikke noe avanserte greier, har tenkt på SonyEricsson Z530i eller W300i.
Førstnevnte får jeg for ca 1300 kroner både i Norge og Hellas, men for den prisen får jeg "Memory Stick Micro M2 512 MB" med på kjøpet i Hellas. W300i er ca 50 kroner billigere her, (ca 1690/1640 kr). Ikke noe å snakke om altså.

Jeg trenger både greske og norske bokstaver i telefonen. Den jeg har nå (Z600) er "norsk", jeg kan skrive på gresk med den også, men bare versaler. Kunne godt tenkt meg å skrive med små, greske bokstaver også, men det kan jeg vel ikke om jeg kjøper telefonen i Norge?

På den annen side: Kjøper jeg telefon her, får jeg vel ikke ÆØÅ med? Men gå i den lokale mobiltelefonbutikken å spørre om de har telefoner med æ, ø og å kommer garantert til å bli en babelsk forvirring!

Kanskje det likevel er best å vente med handelen til jeg kommer hjem til Norge på juleferie? Jeg skriver tross alt mest norske sms'er...

Noen synspunkter, ideer? Går det an å få både greske minuskler og æ, ø, å? (For et luksusproblem ) Skriv så selv en åtti år gammel bestemor skjønner det, da, for jeg er som sagt elektronisk analfabet.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT