Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2006-05-08, 18:27
Gita Gita är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Järfälla
Inlägg: 1 429
Standard Sv: Till Carina!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Arne
När nu denna diskussion dyka upp, ja då undrar jag i min enfald om det icke tokigt ändock bliva hur man än sig beter....

Funderande Arne
Ju mer jag läser (både denna tråd och tidigare trådar) - desto klarare blir tanken: " Alltid finns det tydligen någon som retar sig på någon/något".

Och så trist det är att man skall odla den sidan av sig själv, istället för att se det positiva och försöka föra fram det som är bra.

Men det är nog här som i självaste livet - man är bara 100% överens med sig själv, och sina egna tankar. Sedan är det en annan femma om man alltid skall/bör föra fram sin avvikande åsikt. Måste man vara en "brandsjäl" som tycker om allt och inget och vill frälsa andra tycka som en själv?
Svara med citat
  #42  
Gammal 2006-05-08, 18:39
anoula
Gäst
 
Inlägg: n/a
Standard Sv: Till Carina!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Arne
När nu denna diskussion dyka upp, ja då undrar jag i min enfald om det icke tokigt ändock bliva hur man än sig beter....
Nämen Arne... jag hoppas verkligen att få se dina alster lite oftare i framtiden. Jag älskar att läsa dina inlägg, de utgör en underbar kontrast med sin gammeldags skrivna svenska.

Jag saknar några av de gamla forummedlemmarna oerhört mycket och skulle verkligen inte vilja att vi förlorade fler.
Trots detta tycker jag att det är intressant att se hur forumet förändras och formas efter oss medlemmar.
Svara med citat
  #43  
Gammal 2006-05-08, 18:46
anoula
Gäst
 
Inlägg: n/a
Standard Sv: Till Carina!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Gita
Ju mer jag läser (både denna tråd och tidigare trådar) - desto klarare blir tanken: " Alltid finns det tydligen någon som retar sig på någon/något".
Precis Gita... det gäller ju bara att "låta sig retas upp" på rätt sätt. Jag tror att det går att sköta alla debatter med en gnutta empati och en dos humor. Man får tänka på hur många det är som läser detta och göra det lite hemtrevligt här.
Svara med citat
  #44  
Gammal 2006-05-08, 20:38
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Till Carina!!!

Citat:
När nu denna diskussion dyka upp, ja då undrar jag i min enfald om det icke tokigt ändock bliva hur man än sig beter....
Så tokigt det ändå kan bli Arne.
Svara med citat
  #45  
Gammal 2006-05-08, 21:14
IngelaEs avatar
IngelaE IngelaE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 89
Standard Sv: Nya trender

Citat:
Ursprungligen postat av Bossew
Svårt förstå varför man ska hacka ner på andra oavsett hur de reser Det viktigaste är väl att man får resa på det sätt som passar en själv bäst vilket i mitt fall är att besöka många öar. Skulle jag tycka att det var jobbigt skulle jag naturligtvis inte åka på mitt vis.

Sen när det gäller forumet i övrigt tycker jag att den formen som är idag är betydligt trevligare än innan uppstramningen. Vill man chatta privat finns andra alternativ.

Sen har vi detta med återkommande frågor. Eftersom det hela tiden fylls på med nya medlemmar så är det ofrånkomligt att samma frågor dyker upp om och om igen men ibland leder de till andra typer av följdfrågor så jag har inget problem med att de nya medlemmarna inte genast börjar söka bland gamla inlägg.

bosse
Hackar inte ...läs allt från början .....
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT