Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2016-05-06, 08:29
arizona arizona är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Ulrica Johansson
Inlägg: 30
Standard Första gången Rhodos

Hej alla som läser detta!
Jag kommer åka till Rhodos för första gången 11 juni..brukar ju åka tidigare på säsongen till Grekland men det gick inte ihop med möjlighet ta semester detta år så nu får jag nog uppleva lite mer folk o fä på tex stranden
Ska bo i Rhodos stad då jag reser med mitt eget sällskap och vill kunna gå ut i folklivet om kvällen..har rest till mer kanske "pittoreska" ställen förut och så mysigt om dagarna men det har känts lite ensamt om kvällarna när solen gått ned och vackra utsikten inte synts till.Och jag kommer säkert hitta mina egna smultronställe då jag gillar strosa lite avsides..kan ligga bakom en buske nära turisstråket har jag upptäckt under mina resor..
Har läst Kalimeras trevliga och mycket informerande guide..tack för den!..och jag kommer säkerligen gå vilse i gamla delen ..då jag går vilse nästan överallt tur då dagen kommer vara "min" och vad gör det om timmarna går innan jag hittar ut igen!
Det jag gärna vill ha tips på är era smultronställen .(.om de inte är hemliga) att uppleva nära Rhodos stad med buss,båt eller promenera..Jag kör inte gärna bil hemma i Sverige och så inte i Grekland! samt något ställe med dans och trevligt drag..lite disco för en 50 plus ..snart 55 plussare..och kanske danssällskap om någon är på plats när jag är där.11-25 juni
Tackar på förhand/Ulrica!
Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT