Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Sifnos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2005-04-29, 12:26
Ann Ann är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Karlshamn
Inlägg: 124
Standard Sv: Sifnos

Hej

Nu ska jag försöka att hjälpa till.

Matstället som du Janne nämnde är inte det jag tänker på. De har god mat de oxå, men jag tycker att Taverna Simoz som ligger två steg därifrån har underbar god mat, och trevlig personal. Familjen som äger och jobbar där, tar egna produkter från sitt jordbruk.

Ett annat ställe som jag verkligen rekommenderar är Restaurang Camaron. Enligt mitt tycke har vi inte ätit så god pasta i Grekland som på detta ställe.

Vi hade ju en jättetrevlig kväll där vi "Gänget" som sammanstrålade. Jag tror att vi alla tyckte att det var ypperlig mat där. Eller vad säger ni Eva och Birgitta.?

Bara för det kommer Camaron få ett samtal från oss nu i helgen, påsken infaller ju nu.

Jag måste varna att vi kommer omkring den 10 juni..

Hälsar Ann
Svara med citat
  #22  
Gammal 2005-04-29, 16:10
epiros epiros är inte uppkopplad
Avstängd
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 900
Standard Sv: Sifnos

Citat:
Ursprungligen postat av Ann
Hej

Nu ska jag försöka att hjälpa till.

Matstället som du Janne nämnde är inte det jag tänker på. De har god mat de oxå, men jag tycker att Taverna Simoz som ligger två steg därifrån har underbar god mat, och trevlig personal. Familjen som äger och jobbar där, tar egna produkter från sitt jordbruk.

Ett annat ställe som jag verkligen rekommenderar är Restaurang Camaron. Enligt mitt tycke har vi inte ätit så god pasta i Grekland som på detta ställe.

Vi hade ju en jättetrevlig kväll där vi "Gänget" som sammanstrålade. Jag tror att vi alla tyckte att det var ypperlig mat där. Eller vad säger ni Eva och Birgitta.?

Bara för det kommer Camaron få ett samtal från oss nu i helgen, påsken infaller ju nu.

Jag måste varna att vi kommer omkring den 10 juni..

Hälsar Ann

Oj, oj, oj verkar som det finns många rekommenderade mat-ställen att testa.

Tackar för alla tips och får samtidigt varna om vår ankomst den 13:e juni.

epiros

Senast redigerad av epiros den 2005-04-29 klockan 16:13.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT