Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2006-01-22, 21:44
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Karpathos med tonåringar?

Citat:
Ursprungligen postat av karinafp
Jo, Minás och gänget kan låta litet ibland... men de är ju inte otrevliga, bara litet bullriga, när de är på det humöret...
Jo, de prøver så godt de kan, men de er nok for veloppdragne til å kalles innkastere. De hadde nok ikke greid seg så godt på f.eks. Gran Canaria. Også har vi jo Yannis og Stavros på Kafeneion ved siden av Acropolis. Men de er jo også bare søte, da!
Svara med citat
  #22  
Gammal 2006-01-22, 22:03
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Karpathos med tonåringar?

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke
...hihi...de enda "inkastare" som bullrar å bråkar lite(som ja sett) e vel dom grabbarna vid Acropolis.... Fast dom e ju skojiga å snälla....
Mikke
(KfK)
Først må jeg også si at vi også likte oss kjempegodt på Karpathos
Vi gleder oss til noen dager der igjen til høsten

INGEN innkaster, i den grad de i det hele tatt fantes, var pågående, med ett unntak.
- JEG/ vi gikk etterhvert gjerne en omvei for å unngå innkasteren på Acropolis, han var faktisk ikke så lite frekk, men jeg tviler ikke på at han/de er kjempehyggelig mot stamgjester.

Den første gangen vi passerte Acropolis sa vi blidt og hyggelig , nei takk.
Da vi heller ikke ved n e s t e forespørsel satte oss ned, sa han temmelig SURT : "Nå har dere sagt nei til meg hver dag". ( det h ø r t e s ut som det gjaldt 14 dager)
L i t t drøyt, siden det var andre gang vi gikk forbi!
Jeg tror han følte seg ganske uimotståelig.
På meg virker slik mot sin hensikt, vi hadde da litt barnslig glede av å gå til nabo'n "Kafenion".

Kari
- som vil bestemme selv
Svara med citat
  #23  
Gammal 2006-01-22, 23:21
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Karpathos med tonåringar?

Det er som jeg sier, man er forskjellig, og oppfatter ting forskjellig. (Fortsett å gå på Kafeneion, forresten, de er etter min mening minst like bra som Acropolis. Syns de gutta der har fått vel mye reklame!) Det er derfor vanskelig å si om folk vil trives i Pigadia, Lefkos eller Amopi, fordi man er forskjellige!

Senast redigerad av inkfish den 2006-01-22 klockan 23:35. Anledning: För långt citat
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT