Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2005-08-08, 22:54
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

......Det sker helt klart en nordisk etablering här på öa.....med bl.a norsk musik......Det blir till att ta med litte Sväng-Ingvarrs nästa gång....
Mikke
(KfK)
Svara med citat
  #22  
Gammal 2005-08-08, 22:57
Ingrids avatar
Ingrid Ingrid är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Son, Norge
Inlägg: 263
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Sikkert en ganske merkelig opplevelse, Nora, med all den norske musikken du nevnte på baren. Men jeg er ikke forundret over at det strømmet til med nordmenn dit da. Selv synes jeg absolutt best om at det blir spilt gresk musikk når jeg er i Hellas, og jeg blir ikke lei det..... ( vil IKKE ha verken norsk eller svensktoppar der da, he he. "Alt til sin tid" er det noe som heter....)

Senast redigerad av Ingrid den 2005-08-08 klockan 22:59.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2005-08-08, 23:00
guppel guppel är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Sumpan
Inlägg: 128
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

VAFFÅ DÅ DÅ ???

Jag fick inte igång 2005 års grejer, ---- bare förre åra'

/Gupp (i gatan ?)
Svara med citat
  #24  
Gammal 2005-08-09, 07:06
aligina aligina är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Inlägg: 10
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Men Guppel då, det är inget fel på vare sig dig eller datorn

[QUOTE]To norske par har vært en del på Karpathos, og tatt masse bilder! (De fra 2005 er ikke lagt ut enda.) Om man hopper over alle de som de har tatt av hverandre, er det ellers masse fine bilder fra Karpathos. Ser veldig fint ut!


Jag väntar också med spänning på bilderna från Karpathos!
Svara med citat
  #25  
Gammal 2005-08-09, 07:09
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av Ingrid
Selv synes jeg absolutt best om at det blir spilt gresk musikk når jeg er i Hellas, og jeg blir ikke lei det...
AMEN!!!
Svara med citat
  #26  
Gammal 2005-08-09, 09:31
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Jada, jada, jeg syns også det skal være gresk musikk i Hellas! Men hvem kan vel si nei til å høre E-ordet med Ravi? Den er jo så søt. Men please, ikke finn på å ta med Sven Ingvars, det skulle tatt seg ut. Da blir det jo snart Gran Canaria-tilstander der nede. Og det ville vel vært jätte-tråkit, eller hur?
Svara med citat
  #27  
Gammal 2005-08-09, 09:56
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

E-ore er muligens søt her hjemme. Men ikke i Hellas!!!!!
Svara med citat
  #28  
Gammal 2005-08-09, 10:42
Ingrids avatar
Ingrid Ingrid är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Son, Norge
Inlägg: 263
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av xristina
E-ore er muligens søt her hjemme. Men ikke i Hellas!!!!!
Enig med du !!!!!! Ravi og DJ Løv osv.ha'kke no i Hellas å gjøre...ihvertfall ikke musikken deres!

Senast redigerad av Ingrid den 2005-08-09 klockan 10:48.
Svara med citat
  #29  
Gammal 2005-08-09, 11:20
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

uuups, skjønner jeg har tråkka uti det her! He, he. Her er det sterke meninger gitt! Jeg fikk en cd med gresk musikk på Kafeneion før vi reiste hjem, der var mange av de sangene som blir spilt i ett sett der i år. Det er spesielt to sanger som er så utrolig vakre, det er ei dame som synger og hun har en helt nydelig stemme. Det som er så dumt, er at jeg har ingen anelse om hva denne artisten heter... Så jeg får bare høre på de to sangene om og om igjen. Får Golden Beach-følelse av den ene, og Four Seasons-flashback av den andre. Jeg foreslo her hjemme at vi skulle sette den på til vinteren når det stormer og snør her hjemme, men det mente familien at rett og slett blei psykisk terror.
Svara med citat
  #30  
Gammal 2005-08-09, 11:35
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 188
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av Nora
Det er spesielt to sanger som er så utrolig vakre, det er ei dame som synger og hun har en helt nydelig stemme. Det som er så dumt, er at jeg har ingen anelse om hva denne artisten heter...
Har du någon aning om vad låtarna heter, eller några snuttar av texten, så ska det nog gå att få fram vem det är som sjunger. Alltid är det någon här som känner igen det!

Karin
Svara med citat
  #31  
Gammal 2005-08-09, 12:08
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Vi er ikke så sinte som vi ser ut som. Bare morsomt å sette inne flere sånne sinte fjes etter hverandre! Eneste grunnen til at de evt. skal sette på noe annet enn gresk musikk i Hellas, er at grekerne selv er lei musikken. På "min" taverna setter de noen ganger på norsk musikk - og da av det helt håpløse slaget ("Jag är inten sjuk, jag är bara svensk"-varianten). Men de gjør det bare for å erte meg, for de vet at jeg vil ha gresk musikk!
Svara med citat
  #32  
Gammal 2005-08-09, 12:09
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av Nora
Det er spesielt to sanger som er så utrolig vakre, det er ei dame som synger og hun har en helt nydelig stemme.
Jepp - kom men et ord, eller noe du tror at ho synger, så kan vi sikkert bistå her. Eller send lydfila til meg...
Svara med citat
  #33  
Gammal 2005-08-09, 13:22
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Nei det nytter ikke å prøve å skrive det jeg tror at hun synger, det blir jo helt sinnsykt. Plutselig blir sangene rett og slett bare komiske her. Men jeg får ta og spørre meg for om 19 dager, da er jeg på plass igjen. Jeg er sikker på at noen av dere vet hvem det er som synger, har ihvertfall inntrykk av at du har masse gresk musikk, Karin?
Svara med citat
  #34  
Gammal 2005-08-09, 13:32
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

........jag brukar ta med en bibba cd till Karpathos och lånar en liten cd-spelare av Mimis.....Det blir mest folkmusik från Irland,Norge,Sverige samt lite worldmusic och jazz.....Monica Zetterlund, etc....Sen blir det lite lyssna då och då, alltefter humör.......Musik vet inga gränser......dock får jag väl tillstå att Sven-Ingvars kommer inte me te öa....fast jag var med Solstinget och spelade på Sandgrund när dom hade sitt 40-årskalajs......dä va grejjer dä!!!
Mvh,
Mikke
(lätt nostalgisk)
Svara med citat
  #35  
Gammal 2005-08-09, 13:41
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 188
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av Nora
Jeg er sikker på at noen av dere vet hvem det er som synger, har ihvertfall inntrykk av at du har masse gresk musikk, Karin?
Jodå, jag har en hel del... Men du kanske kan kopiera låtarna till datorn och skicka över till mig, så kanske jag känner igen någon? Skicka ett privat meddelande i så fall, så får du min mailadress.

Karin
Svara med citat
  #36  
Gammal 2005-08-09, 23:38
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Jeg skal gjøre så godt jeg kan, jeg er nemlig ikke helt stø når det gjelder sånne ting på data. Men jeg skal finne ut hvem det er, nå er det snart bare 18 dager igjen... Tenkte jeg skulle leie meg en bil og kjøre til Kyra Panagia en tur, der har jeg bestandig bare kjørt forbi og sagt "ååå, der var det fint..." men aldri stoppet. Men når vi snakker om musikk. Da vi satt og spiste på Four Seasons en kveld i juni, begynte de plutselig og spille julesanger med Maria Carey. DET var spooky, rett og slett.
Svara med citat
  #37  
Gammal 2005-08-10, 07:13
xristina xristina är inte uppkopplad
Banned
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 454
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Citat:
Ursprungligen postat av Nora
Da vi satt og spiste på Four Seasons en kveld i juni, begynte de plutselig og spille julesanger med Maria Carey.
Hmm - da hadde nok jeg reist meg og gått i ren protest. Og da hadde det ikke blitt noe tips/driks!

Mariah Carey er kanskje den verste artisten jeg vet om...
Svara med citat
  #38  
Gammal 2005-08-10, 15:52
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Stavern, Norge
Inlägg: 414
Standard Sv: Masse bilder fra Karpathos

Det er du ikke aleine om å syns, trur hu er den verste jeg vet også. Fy og fy. Men stort sett spiller de gresk musikk der, asså. Bare så det er sagt.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT