Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-08-09, 10:48
Spigget Spigget är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Höllviken
Inlägg: 31
Standard Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Hej, vi har blivit tipsade om Anita Hotel i Pireus och tankte bo pa det i morgon natt nar vi kommer kl 00 till Pireus. Vill ringa o boka i forvag men hittar inte tel nr nagonstans. Ar det nagon som har nr till mig? Eller annat bra hotell?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-08-09, 11:03
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 327
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Citat:
Ursprungligen postat av Spigget Visa inlägg
Hej, vi har blivit tipsade om Anita Hotel i Pireus och tankte bo pa det i morgon natt nar vi kommer kl 00 till Pireus. Vill ringa o boka i forvag men hittar inte tel nr nagonstans. Ar det nagon som har nr till mig? Eller annat bra hotell?
En bit ner i den här tråden finns telefonnummer. Tråden är från 2006 så jag vet inte om numret stämmer.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-08-09, 15:56
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Om det inte stämmer - ni hittar det lätt via google som anita argo hotel. Gissar att det är det hotellet ni menar.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-08-10, 09:00
Spigget Spigget är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Höllviken
Inlägg: 31
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Tack for hjalpen! Jag har hittat via Google men pa alla stiter stod bara adress samt direktbokning via natet. Jag vill ringa o boka, nu har jag hittat tel nr.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2010-08-10, 11:32
Nash Nash är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Floda
Inlägg: 33
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

+302104121795

Vi bodde där igår natt, enkelt rent och bra - supertrevlig personal som pratatr engelska. Ring dem mellan 18-00 så kommer de och hämtar vid färjan. Om du kommer med buss från flyget åk till slutstation (färjeterminalen) och gå upp det tar 10 minuter. Man går förbi McDonald's och förbi kyrkan och sen en gata upp till höger bakom kyrkan. Sen skall du ta vänster in på Notara street, tror det är 3e tvärgatan och då borde du se Argo Anita ca 200 meter upp på högersidan. Alternativt kommer man uppifrån, gå av bussen vid "Dimotiko" (be chauffören ropa ut) och gå ner till vänster vid Zarabutiken och sen höger in på Notara street. //Hans
Svara med citat
  #6  
Gammal 2010-12-16, 22:28
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Någon som vet om frukosten på Anita Argo är värd de 8 euro den kostar?

Har sett ett positivt omdöme på en bokningssajt men vill gärna höra vad någon här tycker.
Svara med citat
  #7  
Gammal 2010-12-28, 12:38
kize kize är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 490
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Bodde där en natt förra sommaren o åt av deras frukostbuffé. Den var väl inte den mest omfattande vi ätit av men vi blev mätta iallafall. Tycker kanske att priset är i överkant för det vi fick, men å andra sidan var rummet billigt så det jämnar ut sig.
Vi kom med nattbåten o de hämtade oss, frmämligt bra. Rent, fint o ett hotell vi kan rekommendera. Lätt att dagen efter gå en kort bit till E96 för färd mot flygplatsen.

Kicki
Svara med citat
  #8  
Gammal 2010-12-28, 16:16
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Tel nr till Anita Hotel i Pireus?

Tack för ditt svar!

Jag har faktiskt bokat hotellet just i dag, en natt på utresan och en på hemresan - och valde frukost. Det kan ju vara värt några kronor att slippa springa ut på morgonen.

Din rekommendation stämmer bra med andra jag hört. Så det låter som om jag gjort ett bra val
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT