Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-02-11, 20:53
Paddingtons avatar
Paddington Paddington är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Storstad :)
Inlägg: 115
Standard Bo i Centrala Aten eller vid vattnet i Aten

8-10 juli? Strosa mitt i centrala stan typ Plaka eller dra oss ut till vattnet o åka in kommunalt (finns det bra förbindelser)... eller ett tredje alternativ, bo halvcentralt
AC o pool är bra va? (familj)
Har förstått att Aten har en riviera Var bor man bäst där då? Spelar det nånroll? Bäst förbindelser (till stan o till flygplats?
Tack för att ni finns!!!!!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-02-11, 21:56
ChrBras avatar
ChrBra ChrBra är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Ort: Solna / Stockholm
Inlägg: 116
Standard Sv: Bo i Centrala Aten eller vid vattnet i Aten

Citat:
Ursprungligen postat av Paddington Visa inlägg
8-10 juli? Strosa mitt i centrala stan typ Plaka eller dra oss ut till vattnet o åka in kommunalt (finns det bra förbindelser)... eller ett tredje alternativ, bo halvcentralt
AC o pool är bra va? (familj)
Har förstått att Aten har en riviera Var bor man bäst där då? Spelar det nånroll? Bäst förbindelser (till stan o till flygplats?
Tack för att ni finns!!!!!
Pool? i Athen? nja då kostar det nog några kronor extra men jag lovar att ligga vid poolen är det sista man vill göra när man besöker stan. Mitt bästa tips är att läsa på en hel del innan. Vi har tillbringat alldeles för många "första och sista nätter" där utan en aning om vart vi skulle ta vägen, och då kan stan te sig hopplöst trist. För två år sedan gav vi stan en ärlig chan med tre eller fyra nätter minns inte riktigt och en rejäl påläsning. Det var en fantastisk upplevelse som vi önskade att vi gjort tidigare. Skaffa en bra guidebok, leta rätt på "bakvägen! till Akropolis genom Plaka, där ser man en sida av stan som påminner om en by i Kykladerna. Boka ett mellanklass boende typ Best Western (men sover ändå bara där ) men räkna ändå med runt 80-90 euro natten MINST . meila dom här http://www.aristoteleshotel.gr/profile-en.php och kolla om dom har nått ledigt.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT