Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2012-08-04, 09:14
Hasse Ls avatar
Hasse L Hasse L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Lerum, Västergötland
Inlägg: 54
Standard Re: Blandade frågor om Lardos på Rhodos.

Nu har vi hittat ett riktigt paradis. Stranden i Lindos är vi riktigt nöjda med, underbar sandbotten och lagom långgrunt. Perfekt för mig som har ''djupvattensfobi''. Jag har alla simborgarmärken och simmar galant, men ogillar att simma på djupt vatten ändå. Även resten av familjen, min bror på snart 15 och Maria (mamma) och Lenny (pappa) är även de toppennöjda. Vi hittade den igår, och det var ingen tvivel om att vi skulle åka dit idag igen. Så det blir att ta bussen 10.45...

Jag tyckte båtarna vid Lindos strand var dyra dock, 5 euro i timmen för kajak, 10 euro i timmen för trampbåt och 50 euro för en motorbåt. Kan vara värt att tänka på för er som vill hyra båt att tänka en gång extra om det är värt pengarna eller inte. Vi tyckte iallafall det var hutlösa priser så att hyra båt vart inte av för våran del.

Maten är vi också väldigt nöjda med, och jag har redan gått upp i vikt så att det syns.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2012-08-04, 14:22
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lier, Norge
Inlägg: 1 158
Standard Sv: Blandade frågor om Lardos på Rhodos.

Så bra dere koser dere Ja Lindos-stranden er fantastisk deilig og med varmere vann enn ellers på øya.. varmere på land også da.. og antagelig mye folk. Men det viktigste er at du koser deg når du er ute og svømmer
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT