Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-08-11, 00:26
para polis avatar
para poli para poli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 332
Standard Möjlig kombination?

Då var man igång med nästa sommars planering. Det tog fart idag, första dan på jobbet. Som vanligt. En dag mindre kvar till nästa sommarlov för oss stackars lärare.
Har hittat en kompis som hakar på (nu när flickorna hellre vill åka å parta på egen hand, men jag lobbar hårt för båtluff ios-mykonos-osv) mitten av juni-början av juli 2010, 16-17 dar.
Min fråga till de som har superkoll; går det att kombinera anafi-schinoussa-sifnos(faro) på 16-17 dar?
Känns som att anafi-schinoussa funkar bra tack vare skopan, lätt att ta sig från anafi-thirra till naxos. Men hur fasiken funkar det över till sifnos?
Skulle egentligen vilja till Lipsi, men bekräfta mig på att det är idiotiskt att blanda ihop ögrupperna på en 16-dagars!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-08-14, 07:57
RUJOs avatar
RUJO RUJO är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2007
Ort: Alingsås
Inlägg: 379
Standard Sv: Möjlig kombination?

Hej, javisst kan det vara svårt att få in Sifnos i din resplan.Eftersom du är på resa bara 16 dagar så nöj dig med de två öarna, Anafi och schinoussa..
Vill du till Lipsi så gör detta till en egen tur. Lipsi med tex Agathonissi och Patmos.
Men se då till att ha 3 veckor på dig.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-08-14, 08:39
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 334
Standard Sv: Möjlig kombination?

Citat:
Ursprungligen postat av para poli Visa inlägg
Men hur fasiken funkar det över till sifnos?
Visst går det att kombinera, men det blir mycket tid som går år till att resa. När vi var på Sifnos i juni gick det bara en båt i veckan till Santorini, och två till Paros, ingen förbindelse med Naxos. Så ska du till Sifnos blir det att planera noga. Jag skulle hoppat över Sifnos om jag vore du. Eller ta Sifnos och någon av grannöarna. Varför inte Kimolos, som precis som Anafi och Schinoussa är en lugn ö.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT