Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Peloponnesos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2009-04-09, 01:25
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Porto Heli ( evt Ermioni) - Napflio - Kalamata

Citat:
Ursprungligen postat av Fernanda Visa inlägg
Nå er det april - og dere har kanskje reist, - jeg oppdaget tråden nå.
Jeg ville valgt å dra til Ermioni - ikke til Porto Heli.
Nei da, Fernanda, denne fine infoen din kom i tide den, tusen takk
- vi reiser i morgen, og først i går ettermiddag, i "tolvte time", så vi at vi kan komme avgårde, det har vært usikkert - så n å gleder vi oss

Kari
Svara med citat
  #22  
Gammal 2009-05-02, 08:43
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Porto Heli ( evt Ermioni) - Napflio - Kalamata

En liten tilbakemelding

Moster og Fernanda, takk for at dere ga oss et så positivt inntrykk av Ermioni
vi likte oss også godt der, syntes det var en veldig koselig liten by å være i

Vi startet som planlagt ferien vår på Hydra, det var vårt første besøk på øya, men ikke det siste,
vil g j e r n e tilbake

Vi bodde på Hotel Argo i havna med panoramautsikt, nok et tips jeg vil takke Tom for

- vil også takke for tipset om Lulu's Taverna, Janne og flere her i Forumet har gitt anbefaling! - det ble noen måltider der, hyggelig sted og god mat til rimelige priser
Vi spiste også rimelig og ikke minst d e i l i g mat på "Christina & Manolis", veldig hyggelig og god service
Selv om Hydra er en "in-øy" trenger det ikke bli dyrere å feriere der enn på andre øyer

Fra Hydra tok det ca 30 min "rask båt" til Ermioni, vi ble der 2 netter før vi reiste videre med buss, planen var egentlig å reise til Napflio.
Men vi endret planen og reiste direkte til Kardamili, som var vårt hovedmål for ferien
Årsaken var b å d e at vi syntes det ville være fint å avslutte ferien i Napflio i stedet, for å ha kortere avstand til Athen/flyplassen, o g at været var meldt og b l e dårlig den dagen vi skulle forflytte oss, helt OK å bruke mye av den på buss
Men etter noen dager i deilige Kardamili, måtte vi dessverre avbryte ferien og reise hjem, derfor ble det ikke noe besøk i Napflio denne ferien!
- men det skal det bli ved en senere anledning, jeg har skrevet ut, og tatt vare på Admirala's omfattende info om byen og severdighetene i "nærområdet"

Kari
Svara med citat
  #23  
Gammal 2009-05-09, 12:08
Fernandas avatar
Fernanda Fernanda är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2006
Ort: Oslo
Inlägg: 24
Standard Sv: Porto Heli ( evt Ermioni) - Napflio - Kalamata

Takk, Janérik - beklager at jeg ikke har svart før. Har jo vært på Kreta en uke- og nå drømmer jeg bare om å kunne ta laaaange opphold i Hellas i noen av de tyngste nordiske månedene - så jeg er ikke helt med
Er vel en maks grense på kB str også, antar jeg., men skal prøve meg som du skrev en dag med litt overskudd
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT