Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-08-07, 02:08
Zorba-SWE Zorba-SWE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Inlägg: 2
Standard Till permanent boende i Aten eller omnejd

Hej!
Jag befinner mig tillfälligt i Aten. Jag åker tillbaka till Sverige i slutet av augusti. Grejen är denna att jag har hittat en katt utanför huset där jag bor som någon elak jävel har dumpat här. Jag tippar kattens ålder till ca 4 månader. Jag matar henne, leker med henne, osv. Varje gång jag går ut följer hon efter mig, och när jag kommer hem väntar hon på mig vid dörren.

Som du kanske förstår letar jag nu efter ett tryggt hem till denna katt. Jag hade tagit med henne till Sverige om det inte hade varit för de hårda regler som gäller (vänta 4 månader på sprutor, vaccin, veterinär osv). Jag är mycket medveten om att det är ett stort överflöd på katter och hundar i Aten, men denna katt är något speciellt med. Lekfull, social osv. Hon är även rumsren.

Om någon är intresserad av att rädda en liten katt, kontakta gärna mig. Jag står gärna för kostnader för vaccinering, kastrering, ID-märkning osv. Dessutom kommer hon hålla kackerlackor borta, samtidigt som hon kommer ge dig massa sällskap :-)
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT