Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2006-02-10, 12:35
Cec Cec är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2006
Ort: Bergen/Norge
Inlägg: 17
Standard Hei!

Siden jeg er ganske ny her og ikke "kjenner" noen sier jeg nå "hei" og forteller gjerne litt om meg selv.

Jeg er 33 år og bor delvis i Liverpool og delvis i Bergen. Mannen min jobber i Liverpool og jeg jobber i Norge (selvstendig næringsdrivende, hvis ikke kunne vi aldri har gjort dette...:-)). Sønnen vår går på skole i Liverpool. Vi har bodd her i 5 måneder og skal bo her til mai/juni.

Jeg ELSKER å reise. Heldigvis har mannen min en jobb som gjør at vi reiser en del med hans jobb. (Kollega'ene hans kaller meg for sekretær. Hver gang de skal på en ny konferanse gir de beskjed til meg og sier at jeg må "plotte" det inn i boken min, og hans... Dessuten pleier jeg å finne gode tilbud på fly og hotell til oss alle...:-)) Vår neste reise går til Japan i mai. Deretter skal vi til Kreta på familie-ferie og så er det ny konferanse i Malaga. Regner også med at vi skal til Liverpool noen ganger til høsten. Ja, og så London...

I tillegg til å like å reise er jeg en skikkelig "shopaholic". Noen ganger føler jeg meg som en blanding av Bridget Jones og Rebecca i boken "Shopaholic": Passelig lat, bedagelig anlagt, liker god mat, benytter enhver anledning til å shoppe, gjør mange tabber som får folk til å le både der og da og senere... :-) liker fine klær og sko og vesker og... og... En skikkelig jente-jente. Er UTROLIG masete og nysgjerrig og sier stort sett det jeg mener. (Spør meg ALDRI om hva jeg synes hvis du ikke vil at jeg skal være ærlig... :-)) Ja, jeg er vimsete også, veldig... Lite forenelig med å reise.... Jepp, har mistet noen busser og tog (sist da vi var i London), ikke fordi jeg er for sen, er alltid tidlig ute, men fordi jeg av og til har det med å se feil å buss/tog-ruter. Utrolig nok har jeg aldri mistet noe fly! Må være fordi jeg flyr samme rute hver eneste uke... :-))

OK, det var litt om meg (sa jeg at jeg liker å mase??? :-)). Noen andre som vil fortelle om seg selv???

Cec.
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT