Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Milos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2007-01-22, 21:19
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Campingen?

Citat:
Ursprungligen postat av kath72 Visa inlägg
Nej, vi fick inte ner priset nåt!? Den bungalow vi ska hyra kostar enl. sidan 60 euro natten och så 20 % extra för extra bed.
Jasså? Där jag läser står det 60 euro för 2-bäddsbungalows i mellansäsong och 84 i högsäsong och för 3-bädds 72 resp 100.
Citat:
Nu ska vi bara hålla tummarna för att de får tag i en ny präst i Piraeus, för Åke ska sluta.
Jo jag såg att tjänsten är utannonserad. Klart de får tag i nån där, det är ju ett populärt ställe att jobba på. Om inte annat så har de ju vikarie under sommaren, så nog blir ni gifta
Svara med citat
  #22  
Gammal 2007-01-22, 22:13
hasas avatar
hasa hasa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Södertälje
Inlägg: 174
Standard Sv: Campingen?

På bilderna verkar det vara ett mycket fint ställe, perfekt för barn. Det ska bli roligt att höra mer när ni kommer tillbaka.
Lycka till!
Svara med citat
  #23  
Gammal 2007-01-23, 08:30
monica monica är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: stockholm
Inlägg: 930
Standard Sv: Campingen?

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av kath72 Visa inlägg
Nu ska vi bara hålla tummarna för att de får tag i en ny präst i Piraeus, för Åke ska sluta.

Det är jättepopulärt bland de unga prästerna som har barn i Sverige att komma ner och vikariera under sommaren, så präst lär det finnas.

Synd att Åke ska sluta, han gjorde himla god och STARK julglögg på julbazarerna bl.a. Väldigt trevlig och mänsklig präst.

Monica
Svara med citat
  #24  
Gammal 2007-01-23, 16:28
kath72s avatar
kath72 kath72 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Ort: Stockholm
Inlägg: 74
Standard Sv: Campingen?

[quote=Elisabet;71867]Jasså? Där jag läser står det 60 euro för 2-bäddsbungalows i mellansäsong och 84 i högsäsong och för 3-bädds 72 resp 100.

Ja, men där finns en bungalow med "internal view", det är den som är billigare. Visst, hade det vart havsutsikt hde det vart ett riktigt klipp, men vi är nöjda. Har gjort bokningsinbetalning nu, gud så smidigt det är med banken på internet så nu är det bara att vänta.

Lovar höra av mig hit och berätta hur campingen var!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT